میهن صنعت :

عمليات گسترده امدادي سايپا در گيلان

میهن صنعت، استان سرسبز گيلان همچون ساير استانهاي شمالي كشور يكي از پر ترددترين استانهاي كشور در تعطيلات نوروزي به شمار مي‌رود. در همين راستا عمليات امدادي سايپا به طور گسترده از سوي نمايندگي‌هاي سايپا در اين استان اجرا مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، استان سرسبز گيلان همچون ساير استانهاي شمالي كشور يكي از پر ترددترين استانهاي كشور در تعطيلات نوروزي به شمار مي‌رود. در همين راستا عمليات امدادي سايپا به طور گسترده از سوي نمايندگي‌هاي سايپا در اين استان اجرا مي‌شود.

رييس انجمن صنفي نمايندگي‌هاي سايپا در استان گيلان در خصوص چگونگي ارائه خدمات امدادي به مشتريان گروه سايپا مي‌گويد: در طرح امداد نوروزي سال 92 ، 12 نمايندگي مجاز گروه سايپا طي 15 روز به ارائه خدمات امدادي به مسافران و دارندگان خودروهاي سواري گروه سايپا مي‌پردازند.

وي گفت: تمام سعي و تلاش همكاران من در نمايندگي‌هاي سايپا در استان گيلان بر اين است تا مقدمات سفري ايمن و راحت را براي هموطنان عزيز فراهم كنيم تا خاطره خوشي از حضور سايپا در تعطيلات نوروز در ذهن آنها نقش ببندد.

زماني ادامه داد: به همين منظور در محورهاي ورودي و خروجي استان گيلان و همچنين در داخل شهرها، 24 واحد امدادي ثابت و سيار مستقر شده‌اند تا در سريعترين زمان ممكن به ياري مشتريان گروه سايپا بشتابند. از اين تعداد، رشت با برخورداري از 10 واحد امدادي درون شهري و جاده‌اي بيشترين سهم را به خود اختصاص داده است.

وي افزود: يكي از فوايد واگذاري مسووليت اجراي امداد نوروزي به نمايندگي‌هاي سايپا، كاهش زمان انتظار مشتريان است به طوري كه به محض تماس با مركز امداد خودرو، در كوتاهترين زمان ممكن امدادگر به محل اعزام مي‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15059
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه