میهن صنعت به بهانه پایان سال بررسی کرد؛

عملکرد آمیکو در سال 1400 چگونه بود ؟ + ویدیو

  با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ما در میهن صنعت بر آن شدیم تا عملکرد خودروسازان را در این سال سختی که پشت سر گذاشتیم بررسی کنیم.در ادامه به عملکرد آمیکو در سال 1400 اشاره می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1400 ما در میهن صنعت بر آن شدیم تا عملکرد خودروسازان را در این سال سختی که پشت سر گذاشتیم بررسی کنیم. – در سگمنت ها و کاربری های مختلف بوده که تا سال 1396 تنها در زمینه تولید و عرضه خودروهای تجاری اعم از انواع کامیون و کامیونت فعالیت می کرد. ولی در سال 1396 این شرکت با عرضه پیکاپ آمیکو آسنا به بازار خودروهای پیکاپ یا تجاری سبک ورود کرد و در سال 1400 هم در کنار اقدامات دیگر، از نسخه جدید آمیکو آسنا توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک پرده برداری کرد که در ادامه به عملکرد آمیکو در سال 1400 اشاره می کنیم.

 

 

حضور در نمایشگاه های تیونینگ و آفرود

عملکرد آمیکو در سال 1400

پیکاپ ها را باید خودروهایی چند منظوره دانست. این خودروها ضمن برخوردار بودن از قابلیت های یک خودروی اسیووی، امکان حمل بار و شخصی سازی هم داشته و قابلیت بالایی هم در بیراهه نوردی و آفرود دارند. تیونینگ پیکاپ ها در دنیا یکی از جذاب ترین شاخه های شخصی سازی خودرو بوده که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. بدین ترتیب حضور آمیکو با پیکاپ آسنا در نمایشگاه های تیونینگ و آفرود بی دلیل نبود. این شرکت در سال 1400 در دو نمایشگاه آفرود و تیونینگ بین المللی تهران شرکت کرد و پیکاپ های آسنا استاندارد و تیونینگ شده خود را به نمایش گذاشت که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

عملکرد آمیکو در سال 1400

همچنین این شرکت طرح های فروش نقدی و اقساطی بلند مدتی را هم برای آمیکو آسنا در سال 1400 اجرا کرد که استقبال خوبی توسط مشتریان از این طرح ها شد.

رونمایی آمیکو آسنا توربوشارژ اتوماتیک

عملکرد آمیکو در سال 1400

آمیکو در سال 1396 که نسخه دنده ای آسنا را معرفی کرد، اعلام کرده بود که در آینده نسخه توربوشارژ مجهز به گیربکس اتوماتیک آسنا را نیز عرضه می کند. چهار سال گذشت و استقبال خوبی از آسنا در بازار ایران به عنوان یک پیکاپ فول سایز و بزرگ شد. ولی در سال 1400 بود که با آمدن رقبای جدید و قدرتمند، عملکرد آمیکو تغییر کرد و درست به کار شد و در نهایت آسنا مجهز به پیشرانه توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک را عرضه کرد. این خودرو قدرتمندترین پیکاپ حال حاضر بازار ایران بوده و آن را می توان تنها پیکاپ صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک هم دانست.

عملکرد آمیکو در سال 1400

آمیکو آسنا دنده ای از یک پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی ساخت میتسوبیشی با چهار سیلندر بهره می برد. این موتور قادر به تولید 143 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور بود که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ های عقب در حالت استاندارد و به هر چهار چرخ در دو حالت کمک سبک و سنگین با قفل دیفرانسیل منتقل می شود. آسنا دنده ای در زمان خود تقریبا از تمامی رقبا قدرتمندتر بود. ولی با قدرتمندتر شدن رقبا آمیکو به سراغ نصب پیشرانه توربوشارژ روی آسنا رفت.

عملکرد آمیکو در سال 1400

آمیکو آسنا اتوماتیک از یک پیشرانه 2.4 لیتری باز هم ساخت میتسوبیشی بهره می برد. این پیشرانه توربوشارژ قادر به تولید 214 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور بوده که با اتکا به این اعداد و ارقام می توان گفت آسنا توربوشارژ قدرتمندترین پیکاپ صفر کیلومتر حال حاضر بازار ایران است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته ساخت پانچ به چرخ های عقب یا هر چهار چرخ در دو حالت سبک و سنگین با قفل دیفرانسیل منتقل می شود. این پیشرانه توانمند در کنار گیربکس دقیق باعث شده آسنا اتوماتیک هم در شهر و جاده عملکرد و شتاب خوبی داشته باشد و هم در آفرود و شیب های طولانی و مسیرهای صعب العبور نفس کم نیارد!

عملکرد آمیکو در سال 1400

آمیکو آسنا اتوماتیک نه تنها پیشرانه ای قدرتمندتر نسبت به مدل دستی دارد، بلکه طراحی کابین آن نیز کاملا تفاوت کرده و سعی شده از مواد اولیه با کیفیت تری در کنار تجهیزات رفاهی لوکس تر برای این خودرو استفاده شود. بدین ترتیب تنها وجه مشترک بین آسنا توربوشارژ اتوماتیک با مدل دستی، استایل ظاهری بوده که تغییری نکرده است.

 

اولین آسنا اتوماتیک تولید شده به شیر بچه‌ ایرانی رسید +ویدیو

 

قهرمان MMA اولین مشتری آمیکو آسنا توربوشارژ اتوماتیک

عملکرد آمیکو در سال 1400

عملکرد آمیکو در سال 1400 به این جا ختم نمی شود.آمیکو پیکاپ آسنا توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک را در مراسمی مجلل در هتل اسپیناس پالاس رونمایی شد. طی این مراسم مشخص شد که مشتری اولین نسخه از این پیکاپ قدرتمند امیرعلی اکبری قهرمان مسابقات MMA جهان است. لازم به ذکر بوده که آمیکو در سال 1400 آسنا توربوشارژ اتوماتیک را تنها در تیراژ محدود 200 دستگاه تولید کرده است. ولی در سال 1401 قصد دارد که این آسنا توربوشارژ اتوماتیک را با چهره ای جدید و تجهیزات متفاوت به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=241224
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه