میهن صنعت گزارش می دهد؛

عملکرد ضعیف شرکت های خودروسازی در دولت ترامپ

به گفته ی مارک رادرفورد، شرکت های خودروساز اروپایی و آسیایی به زودی خودرروسازهای آمریکایی مانند GM، فورد و کرایسلر را شکست می دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به گفته ی مارک رادرفورد، شرکت های خودروساز اروپایی و آسیایی به زودی خودرروسازهای آمریکایی مانند GM، فورد و کرایسلر را شکست  می دهند.

دونالد ترامپ به دنبال پیشبرد دو اقدام موازی است و به بیان بهتر، از یک سو به دنبال حفظ و ایجاد مشاغل در آمریکا و از سوی دیگر مخالف برندهای خودروسازی غیر آمریکایی است.

با این وجود، شرکت های خودروساز آسیایی و اروپایی با ساختن کارخانه های جدید در خاک آمریکا به دنبال اثبات برتری خودروهای خود درمقابل خودروهای GM، فورد و کرایسلر (3 برند بزرگ خودروسازی در آمریکا) هستند.

در سال 1971، سهم خودروسازهای غیر آمریکایی تنها یک درصد بود و این در حالی است که سال گذشته همین میزان به 47 درصد رسیده است.

در حال حاضر، سه برند بزرگ خودروساز آمریکایی کمترین میزان فروش را در این کشور به خود اختصاص داده اند و این آمار بر دونالد ترامپ پوشیده نیست.

هفته گذشته، یکی از کارخانه های شرکت کرایسلر در دیترویت بسته شد که این بیانگر عملکرد ضعیف خودروسازان آمریکایی است.

علی رغم مخالفت دونالد ترامپ با توسعه شرکت های خودروسازی غیرآمریکایی، سایر کشورها از جمله انگلیس از احداث کارخانه های جدید خودروسازی خارجی درخاک  کشورشان با هدف ایجاد شغل، حمایت می کنند.

به گزارش «میهن صنعت» در حال حاضر 5 خودروی پرفروش آمریکا توسط خودروسازهای خارجی در خاک آمریکا ساخته می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=127816
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه