عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

عملکرد مدیرعامل شرکت ایساکوقابل تقدیر است

فریدون احمدی بیان کرد: مدیرعامل شرکت ایساکو با توجه به دانش و تجربه ای که در عرصه صنعت خودرو دارد با اجرای اقدامات سازنده عملکرد قابل تقدیرو مثبتی در کارنامه خود به جا گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از تیتربرتر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی اعلام کرد: علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت،آپشن ها، و قابلیت های یک خودرو،خدمات پس از فروش آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این نحوه چگونگی خدمات،  باعث تعیین آمار جلب رضایت  مشتریان است که شرکت های خودرویی را از سایرین و رقبا  متمایز می سازد.

فریدون احمدی افزود: شرکت هایی که خدمات متنوع و متمایزی را به مشتریان خود عرضه می دارند موضوع رضایت مشتری و اصول مشتری مداری از اهمیت ویژه ای برای آنان برخوردار است.

نماینده مردم زنجان در خصوص اجرای طرح اتوکلیک در شرکت ایساکو اظهار داشت: شرکت ایساکو با ارائه و اجرای این طرح نوین نشان داد ،جلب رضایت مشتریان آسایش و رفاه آنان در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه از اولیت های اصلی این شرکت تولیدی است .

وی افزود : بدیهی نمایندگان مجلس از این گونه طرحهای نوین که باعث رضایت مشتریان باشد حمایت و آن را تحسین کرده و از دیگر مجموعه ها خواستار ارائه این گونه طرحها هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:طرحها ی نوینی همانند اتوکلیک می تواند راهگشای خوبی در ارائه خدمات در کمترین زمان با کمترین هزینه باشد همچنین  با اجرای اینگونه طرحها، وجه تمایز با سایر رقبا در عرصه خدمات پس از فروش  رقم می خورد باشد فعالان عرصه صنعت خودرو، خدمات پس از فروش را جدی تر بگیرند.

فریدون احمدی در خصوص بازدیدهای سرزده مدیر عامل شرکت ایساکو  اظهار داشت: اینگونه بازدیدهای سرزده به شعبات در سراسرکشور باعث می شود همکاران در خصوص خدمات دهی دقت بیشتربه خرج داده و محصولات با کیفیت تری را روانه بازار کنند ، همچنین بین مدیر عامل شرکت و همکاران جو صمیمانه و بهتری ایجاد شده در این اینگونه بازدید ها کم و کاست ها به خوبی بررسی و کم رنگتر می شود آمار رضایت مندی مشتریان بالا می رود.

احمدی در ادامه بیان کرد: بدیهی است که تمام مونتاژکنندگان،تولیدکنندگان،صادرو وارد کنندگان ،همچنین شرکت های خدمات پس از فروش باید این امر مهم را سر لوحه کارهای خود قرارداده تا موفقیت بیشتری کسب نمایند.

وی افزود: بهتر است شرکت های خدمات پس از فروش همانند شرکت ایساکو قابلیت ارائه طرحهای نوین الکترونیکی را در حوزه صنعت خودرو داشته باشند زیرا در دست گرفتن بازار و ارائه خدمات برتر از خود تولید مهم تر است.

احمدی تصریح کرد: شرکتی که توانایی در دست داشتن و مدیریت بازار پس از فروش را داشته باشد، می تواند در عرصه تولید با قدرت و اطمینان بیشتری پیش رود.

نماینده مردم زنجان بیان کرد:مجموعه ای که در زمینه خدمات پس از فروش دربازار بتواند مشتری خود را راضی نگه دارد مسلما در خصوص امر اصول مشتری مداری و رضایتمندی آن به خوبی عمل کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیر عامل شرکت ایساکو با دانش و تجربه ای که در صنعت خودرو دارد با درایت واجرای سیاست های مدبرانه  در خصوص ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان اقدامات سازنده ای را انجام داده بنده به نوبه خودم ازآقای حسینی تقدیر و قدردانی کرده و ایشان را به خاطر عملکرد خوبشان تحسین میکنم و امیدوارم تمامی مدیران شرکت های خودرویی و خدمات پس از فروش دنباله رو چنین اقدامات سازنده ای باشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=122999
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه