میهن صنعت :

عملیات گازرسانی به ١٥٤ روستای استان بوشهر در دست اجراست

عملیات اجرایی گازرسانی به ١٥٤ روستای استان بوشهر هم اکنون در دست اجراست و با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ١٦ هزار و ٨٠٧ خانوار از مزایای گاز برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از شانا، غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این باره گفت: از مجموع این ١٥٤ روستا، تعدادی همزمان با دهه مبارک فجر و مابقی نیز در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسند. 

 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: با گازرسانی به روستاهای در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان به ٩٥ درصد می رسد.
 
وی یادآور شد: هم اکنون یکی از طرح‌های مهم در دست اجرا، گازرسانی به شهرها و روستاهای بخش ارم، بوشکان و تنگ ارم است.
 
حسینی ادامه داد: با اجرای ١٥٠ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و ٧٥ کیلومتر خط انتقال، این طرح‌ها عملیاتی خواهند شد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرسانی به این مناطق با اعتبار ٣٥ میلیارد تومان اجرا و زمینه برخورداری هفت هزار خانوار از مزایای گاز فراهم می شود.
 
به گفته وی، تاکنون ٣٣ شهر و ٢٤٥ روستای استان با اجرای بیش از چهار هزار و ٩٧٦ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و افزون بر ٣٥٩ کیلومتر خط انتقال تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفته و ١٥٠ هزار و ٢٢٧ انشعاب نیز در سطح استان نصب شده است.
 
حسینی تاکید کرد: توسعه گازرسانی در مناطق دور افتاده استان، افزایش نصب انشعابات، افزایش شمار مشترکان عمده صنعتی و… از دیگر برنامه های مهم پیش رو است که به طور جدی در دست اجراست.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=97785
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه