«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عنوان بهترین خودرو سال اروپا به پژو 208 رسید

پژو 208 جدید توانست با پیشی گرفتن از رقبایش عنوان بهترین خودرو سال اروپا را در 2020 از آن خود کند اگرچه این جایزه به دنبال لغو نمایشگاه ژنو امسال در پی شیوع کرونا ویروس، در پشت درب های بسته اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پژو 208 جدید توانست با پیشی گرفتن از رقبایش عنوان بهترین خودرو سال اروپا را در 2020 از آن خود کند و امتیاز 281 را به دست بیاورد اگرچه این جایزه به دنبال لغو نمایشگاه ژنو امسال در پی شیوع کرونا ویروس، در پشت درب های بسته  اهدا شد.

براساس نظر هیئت ژوری، انتخاب پیشرانه استثنایی برای پژو 208 منجر به موفقیت و فاصله آن از سایر رقبا شده است. این خودروساز فرانسوی یک موتور الکتریکی به همراه نسخه های دیزلی و بنزینی ارائه کرده است.

اهدای جایزه طی مراسم خاصی انجام نشده و جین فیلیپه ایمپاراتو، مدیر این برند خودرویی در یک کنفرانس ویدیویی جایزه را دریافت کرده است.

وی در این خصوص عنوان کرد: ما از انتخاب پژو 208 به عنوان بهترین خودرو سال بسیار خرسندیم و برای ما قابل توجه است که این انتخاب از سوی کارشناسانی مانند هیئت ژوری بهترین خودرو سال انجام شده است.

براساس گفته ی مدیر نمایندگی پژو سیتروئن استرالیا، نسل جدید پژو 208 قرار است به بازارهای جهانی نظیر استرالیا در سال جاری راه پیدا کند.

امتیاز دیگر فینالیست ها امسال از جمله پورشه تایکان، رنو کلیو، فورد پوما، تویوتا کرولا و ب ام و سری 1 به ترتیب برابر با 222، 211، 209، 152 و 133 بود.

رای گیری بهترین خودرو سال توسط 58 روزنامه نگار از 7 مجله اصلی خودرو در اروپا مانند Autocar in the UK، Autopista in Spain، Stern in Germany و Vi Bilägare in Sweden صورت گرفت.

این برای ششمین بار است که پژو موفق به دریافت این عنوان می شود. پیش از این شاسی بلند 3008 در سال 2017 این جایگاه را به دست آورده بود.

شاسی بلند الکتریکی جگوار I-Pace با کسب 255 امتیاز در سال گذشته عنوان بهترین خودرو سال را تصاحب کرده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=192051
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه