میهن صنعت :

عکس/ حضور سایپا در نمایشگاه خودروی اصفهان

میهن صنعت : نهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این استان از 26 بهمن آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت ، نهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این استان از 26 بهمن آغاز به کار کرد.  

گروه خودروسازی سایپا در نهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان که با حضور خودروسازان، قطعه سازان و طراحان در این استان برگزار گردید از فرصت فراهم آمده برای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگان استفاده کرد.

در این نمایشگاه طرح نظرسنجی در باره خودروی تیبا به اجرا درآمد که در آن بازدیدکنندگان با راندن تیبا در محل در نظر گرفته شده به پرسش های سایپا پاسخ گفتند که شرکت سایپا با گردآوری نظرات بازدیدکنندگان ، در طراحی های بعدی از دیدگاه های مردم بهره خواهد گرفت.

همچنین برای آن که مردم اصفهان با پروژه مقاوم سازی خانواده ایکس 100 مطابق استانداردهای جهانی آشنا شوند، علاوه بر کلاس آموزش، خودروی برش خورده X100 به نمایش درآمد و کارشناسان توضیحات لازم را در خصوص چگونگی اجرای  استانداردهای بدنه در جهت افزایش ایمنی همچنین ارتقا و تست های ایمنی خودرو با معیارهای جهانی روی خانواده ایکس 100 به بازدید کنندگان ارائه نمودند و درکلاس آموزشی فیلم های مقایسه ای تست تصادف (crash test ) خانواده ایکس 100 به نمایش درآمد که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت .

مشارکت کنندگان نهمین نمایشگاه در سه سالن شیخ بهایی، میرداماد و نقش جهان،‌توانایی های خود را به معرض نمایش گذاشتند وعلاوه بر گروه خودروسازی سایپا، گروه بهمن و دیار خودرو،‌شرکت های چینی گریت وال،‌ جیلی و در بخش خودروهای سنگین دونگ فنگ با همکاری سایپادیزل شرکت داشتند.

حضور سایپا در نمایشگاه خودروی اصفهان/تصاویر

حضور سایپا در نمایشگاه خودروی اصفهان/تصاویر


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11801
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه