عکس/دزدي بادسته پلي​استيشن

میهن صنعت : دزد ناشی که با تقلید از یک بازی رایانه‌ای قصد سرقت مسلحانه از مغازه‌ای در پیترزبورگ فلوریدا را داشت، وقتی اسلحه پیدا نکرد دسته پلی‌استیشن خود را برداشت و با آن به دزدی رفت.

به گزارش میهن صنعت به نقل از باشگاه خبرنگاران دزد ناشی که با تقلید از یک بازی رایانه‌ای قصد سرقت مسلحانه از مغازه‌ای در پیترزبورگ فلوریدا را داشت، وقتی اسلحه پیدا نکرد دسته پلی‌استیشن خود را برداشت و با آن به دزدی رفت.

این دزد احمق که هنگام دزدی جوراب بی‌رنگی را روی صورتش کشیده بود با فریاد و تهدید به سمت صندوقدار رفت و در حالی که دست در جیبش کرده بود و تظاهر می‌کرد اسلحه‌اش را به سمت مرد نشانه رفته، از او خواست پول‌‌ها را درون کیفش بریزد. در این شرایط که هم صندوقدار و هم مشتریان ترسیده بودند همه تسلیم فرامین او شدند.

 


 


در این هنگام صندوقدار که مدام سعی می‌کرد با دست بردن در زیر میز کارش دکمه هشدار پلیس را فشار دهد، با اندکی معطلی و خم و راست شدن دزد را ترساند. بنابراین سارق که حالا دیگر کاملاً جوگیر شده بود ناگهان با فریادی هولناک بی‌اراده دستش را از جیبش درآورد و دسته مخصوص پلی‌استیشن را به سمت صندوقدار نشانه رفت.

این حرکت ناشیانه سبب شد مشتریان بانک از پشت به سمت دزد حمله‌ور شوند و او را به زمین بیندازند.

دقایقی بعد مأموران پلیس از راه رسیدند و دزد را در حالی که دیگر حتی دسته پلی‌استیشن را هم نداشت دستبند زدند و با خود بردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10808
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه