«میهن صنعت» گزارش می دهد:

غول های خودروسازی جهان در نشست ژنو چه خواهند گفت؟

بنا به اخبار منتشر شده، کانادا، اتحادیه اروپا، مکزیک، ژاپن و کره جنوبی قرار است در هفته آتی در واکنش به برنامه آمریکا برای افزایش تعرفه بر روی واردات خودرو در ژنو با یکدیگر ملاقات کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بنا به اخبار منتشر شده، کانادا، اتحادیه اروپا، مکزیک، ژاپن و کره جنوبی قرار است در هفته آتی در واکنش به برنامه آمریکا برای افزایش تعرفه بر روی واردات خودرو در ژنو با یکدیگر ملاقات کنند.

دولت ترامپ به دنبال اعمال تعرفه های 25 درصدی است که در واقع این سیاست های آمریکا منجر به انتقاد دولتمردان خارجی و خودروسازان شده است.

در ادامه این گزارش آمده است، غول های خودروسازی جهان طی روزهای اخیر در رابطه با پیامدهای طرح دونالد ترامپ و وضع تعرفه های برروی واردات خودرو و قطعات رایزنی کرده اند.

بنا به اعلام مقامات رسمی کانادا و مکزیک، نماینده وزرا برای رایزنی با یگدیگر در تاریخ 31 ژوئیه در ژنو حضور پیدا خواهند کرد.

 طبق گفته ی وزیر اقتصاد مکزیک، معاون وزیر اقتصاد، ژوان کارلوس بیکر برای گفتگو و بررسی موضوعات مختلف به ژنو سفر خوهد کرد و در جریان سفر خود با رییس سازمات تجارت جهانی به گفتگو خواهد پرداخت.

سازمان تجارت جهانی در وب سایت خود اعلام کرد، رییس این سازمان، روبرتو آزودو در روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب با معاون وزیر اقتصاد مکزیک و نمایندگان کشور ژاپن و کانادا ملاقات خواهد کرد.

انجمن خودروسازی آلمان پیش از این، اقدامات اخیر ترامپ را تحریک آمیز توصیف کرده و عنوان کرده که آمریکا در آستانه جنگ تجاری قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157135
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه