میهن صنعت :

فتح‌الله‌زاده بخشی از بودجه فصل آینده را هزینه کرده/ استقلال 48 میلیارد تومان می‌خواهد

میهن صنعت : معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام دلایل عدم کمک مالی وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت که مدیرعامل باشگاه استقلال بخشی از درآمدهای فصل آینده را نیز دریافت و در فصل قبل هزینه کرده است. وی تاکید کرد با بد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، احمد رسولی‌ نژاد در گفتگو با مهر، در خصوص استعفای مدیرعامل استقلال و همچنین دلایل عدم کمک مالی به باشگاه استقلال توسط مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش ضمن بیان مطلب فوق گفت: دو سال پیش دولت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به عنوان دو شرکت سود ده دولتی وابسته به وزارت ورزش معرفی کرد که این موضوع باعث شد تا کمک های دولتی دیگر شامل این دوباشگاه نشود  و مجلس نیز نتواند ردیف بودجه‌ای برای آنها در نظر بگیرد.

وی در همین خصوص افزود: هدف دولت از این کار این بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس حضور پیدا کنند که برای رسیدن به این منظور شرکت‌هایی که می‌خواهند در بورس عرضه شوند نباید زیان ده باشند.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال بخشی از درآمدهای فصل آینده را نیز دریافت و در فصل قبل هزینه کرده است، اظهار داشت: این موضوع نیز یکی از مشکلات اصلی مالی استقلال در فصل پیش رو است.

رسولی‌نژاد تصریح کرد: درحال حاضر استقلال 24 میلیارد تومان بدهی دارد و بودجه پیشنهادی فتح‌الله‌زاده برای لیگ سیزدهم نیز 22 میلیارد تومان است بنابراین در مجموع باشگاه استقلال برای حل مشکلات خود به 40 تا 46 میلیارد تومان نیازمند است و نمی‌توان گفت که مشکلات این باشگاه با کمک 3 میلیاردی دیگر وزارت ورزش حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی مدیرعامل و سرمربی استقلال به عنوان یک استقلالی نباید استعفا دهند و تیم را در چنین وضعیتی رها کنند. در واقع تصمیم فتح الله زاده برای استعفا تصمیمی کاملا نادرست است چون او باید بماند و با ماندن کنار تیم مسئولیت بپذیرد.

رسولی‌نژاد تاکید کرد: قلعه نویی نیز باید در تمرینات تیم حضور پیدا کند چون حضور سرمربی باعث می شود تا بازیکنان در تمرینانت تیم جاضر شوند حتی اگر قرارداد آنها نیز تمام شده باشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19901
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه