میهن صنعت :

فراخوان‌‌ها اعتبار هوندا را مخدوش کرد

میهن صنعت : شرکت هوندا موتور اعلام کرد درپی فراخوان‌های مربوط به مدل فیت اعتبار این خودروساز در ژاپن لکه‌دار شده است و این مساله بر فروش داخلی این خودروساز تاثیر منفی گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، از اواخر 2013، هوندا تعداد فراوانی از خودروهای فیت را به‌دلیل مشکلات مربوط به برنامه‌های نرم‌افزاری و موتور فراخوان کرده است. فیت زمانی پرفروش‌ترین مدل هوندا در ژاپن به‌شمار می‌رفت. کیمیوشی تریتانی، مدیرعامل هوندای ژاپن، می‌گوید: «طی دو سال گذشته فراخوان‌های بسیاری برای فیت داشتیم و این مساله تاثیر منفی بر اعتبار این برند داشته است.»

او گفت فروش داخلی این مدل از زمان فراخوان‌ها کاهش یافته و این در شرایطی است که فراخوان‌های میلیون‌ها خودرو دیگر به‌دلیل نقص کیسه‌های هوای تاکاتا ضربه سنگینی به هوندا وارد کرده است. در سال منتهی به ماه مارس فروش داخلی سالانه هوندا 2/ 12 درصد کاهش یافته و به 668 هزار دستگاه رسیده است. این خودروساز پیش‌بینی می‌کند فروش در سال مالی جاری نزدیک به 3 درصد افت خواهد کرد./دنیای اقتصاد/


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=86208
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه