میهن صنعت:

فرانک لمپارد به دنبال حذف چلسی از جام اتحادیه

تیم جاه طلب فرانک لمپارد بعد از حذف منچستریونایتد، این بار به دنبال حذف چلسی از جام اتحادیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رقابت های جام اتحادیه انگلیس امشب و فرداشب  با برگزاری چند مسابقه پیگیری خواهد شد. در یکی از بازیها که می تواند عنوان جذاب ترین مسابقه هم روی آن گذاشت، دربی کانتی باید برابر چلسی قرار گیرد. اصل ماجرا در اینجاست که هدایت دربی کانتی را فرانک لمپارد اسطوره سابق آبی های لندن بر عهده دارد.

برترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی، در مرحله قبل دست به کار بزرگی زد و موفق شد منچستریونایتد مورینیو را در ضربات پنالتی آن هم در اولدترافورد حذف کند تا نشان دهد تیم جاه طلبی است. حالا لمپارد که توانسته در کنار جرارد، نام خود را در عرصه مربیگری بر سر زبان ها بیندازد باید برابر تیم سابق خود آن هم در استمفوردبریج قرار گیرد. جایی که شماره ۸ سابق آبی ها بارها با گلزنی های خود باعث شادی هواداران شد.

قرار است در این مسابقه هواداران چلسی از بازیکن سابق خودشان استقبال گرمی به عمل آورند. با این حال میشائیل اسین هم تیمی لمپارد اعلام کرد این مربی جوان تنها به پیروزی و صعود تیمش در این دیدار فکر خواهد کرد.

چلسی که با ۲۴ امتیاز بعد از تیم های منچسترسیتی و لیورپول در رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس است، احتمالا با چند تغییر در این دیدار حاضر شود و تیم مائوریسیو ساری باید یکشنبه در لیگ برتر میزبان کریستال پالاس باشد که این هفته موفق شد آرسنال را متوقف کند و مانع دوازدهمین برد پیاپی تیم اونای امری باشد./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=165392
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه