«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فرمانروایی در آب

لکسس LY 650 محصول جدید خودروساز ژاپنی.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برخی از خودروسازان رده بالا و یا به اصطلاح لوکس‌ساز، برای اینکه طیف وسیعی از مشتریان ثروتمند را به برند خود جلب کنند، به تولید وسیله‌هایی به غیر از خودرو نیز روی می‌آورند. برخی هواپیما تولید می‌کنند و یا به دیزاین خارجی و یا داخلی آن می‌پردازند برخی نیز به تولید کشتی و یا قایق‌های تفریحی سوپر لوکس می‌پردازند.

لکسس نیز برای اینکه سبد محصولات لوکس خود را برای ثروتمندان رنگی‌تر کند در سال 2017 یک قایق مفهموی با نام Sport yacht رونمایی کرد و حالا بعد از گذشت 2 سال این کمپانی آماده تولید این قایق سوپر لوکس با نام LY650 است. با توجه به تیزری که لکسس انتشار داده است نمی‌توان گفت که این قایق چه شکلی است و حتی چه جزئیاتی دارد اما طبق خبر‌های شنیده شده می‌دانیم این قایق به نمونه کانسپت خود بسیار شباهت دارد و طول آن نیز از 12.8 متر در نمونه کانسپت به 19.8 متر رسیده است. قوای محرکه این قایق سوپر لوکس دو پیشرانه 800 اسب بخاری است که در تهایت 1600 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

این قایق با ابعادی که دارد فضای بزرگی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و با اطلاعاتی که لکسس منتشر کرده می‌دانیم این قایق دارای سه اتاق خواب مجلل، سه سرویس بهداشتی و محل پذیرایی و اسکان دادن 6 میهمان است. اگر مسافران بخواهند مسافت طولانی را با این قایق طی کنند، LY 650 می‌تواند 850 لیتر آب شرب و 3785 لیتر سوخت را ذخیره کند.

لکسس برای ساخت این قایق لوکس با شرکت Marquis Yacht که در شهر ویسکانسین بنا شده همکاری می‌کند که در طراحی نمونه کانسپت نیز همکاری داشته است. قیمت این قایق مشخص نیست و گفته می‌شود این قایق در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179740
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه