گزارش میدانی خبرنگار «میهن صنعت» از بازار ارز؛

فروشندگان خوش استقبال و بد بدرقه/ سقوط آزاد دلار

شوک ارزی که باعث شد بسیاری از مردم بازار ارز را محل مناسبی برای سرمایه گذاری ببیند و در آن وضعیت با استقبال خوب دلال ها مواجه بودند، حالا هیچکس به دنبال خرید دلار نیست و دلال ها نیز بسیار بد بدرقه شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نظر می رسد ترمز دلار در ایستگاه "بازار آزاد" کشیده شده است و همچنان روند نزولی کاهش قیمت دلار ادامه دارد. سونامی افزایش قیمت دلار که باعث رشد چشمگیر تقاضا در این بازار شده بود، حالا دیگر از نفس افتاده و خریداران گذشته، دلار به دست در خیابان های فردوسی برای فروش دلار خود تقلا می کنند.

گزارش میدانی خبرنگار ما از بازارچه های فروش ارز در خیابان فردوسی نشان می دهد که دلار در حال تجربه سقوط آزاد است و حتی بسیاری از افرادی که دلار خودرا برای فروش به بازار آورده بودند، ساعت ها پس از تعطیلی بازار به دنبال خریدار می گشتند تا دلار خودرا بفروشند.

خرید و فروش دلار در شب گذشته و پس از پایان ساعت کاری به نرخ 12 هزار تومان رسیده بود و هم اکنون از شهر های مختلف کشور خبر می رسد که کاهش نرخ دلار سبب شده تا صرافی ها از خریدن دلار امتناع کنند.

به گفته دلال ها در بازار ارز، هم اکنون خرید در این بازار توسط آنان انجام نمی شوند و معتقدند که بازار همچنان کشش کاهش قیمت را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=162823
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه