میهن صنعت:

فعاليت‌هاي تام در صنايع نفتي و معدني متمركز مي شود

میهن صنعت: مديرعامل تام بر ضرورت حضور پررنگ اين شركت در فعاليت‌هاي صنايع معدني و نفت و گاز به عنوان فعاليت‌هاي غيرخودويي تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت  به نقل از ايكو پرس مظفر اعواني خاطرنشان كرد: آنچه امروز در تام مشاهده مي‌شود، دو جهت‌گيري مثبت حضور در بازارهاي معدني و نفتي است. با توجه به زيرساخت‌هاي كشور و مزيت‌هاي ما اين دو حوزه آينده‌اي به مراتب روشن‌تر در راستاي سرمايه‌گذاري و توليد دارند.

 

وي با اشاره به اين كه در حوزه نفت و گاز نيازمند تحولات بنيادين هستيم تاكيد كرد: بايد فعاليت‌هاي مهندسي و تامين را بيش از پيش در حوزه نفت تقويت كنيم.


وي با اشاره به پتانسيل‌ بالاي تام و استعدادها و نخبگاني كه در شركت مشغول به فعاليت هستند، در خصوص پروژه‌ها ضمن تاكيد بر ايجاد شراكت‌هاي تجاري، گفت: در هر پروژه بايد به دنبال شريك تجاري باشيم، در اين عرصه نيز نگاه ما بايد ارتقاي برند تام باشد.


 

وي افزود: تمركز بيشتر بر فعاليت‌هاي مهندسي و تامين تجهيزات، ادامه جذب نيروهاي متخصص و نخبه براي فعاليت‌هاي جديد، حركت به سمت شراكت‌هاي استراتژيك، جذب حمايت كننده مالي و سرمايه‌گذار براي پروژه‌هاي كلان، رويكرد جديد براي نظام آموزشي و كسب آگاهي در حوزه تكنولوژي‌هاي جديد، توجه بيشتر به مباحث نقدينگي و اخذ برخي رتبه‌هاي جديد پيمانكاري مهم‌ترين رويكردهاي تام در ادامه فعاليت خواهد بود.


لازم به ذكر است توانمندي‌هاي تام ايران‌خودرو در حوزه نفت و گاز شامل احداث ايستگاه‌هاي تقويت و تقليل فشار، خطوط انتقال، واحدهاي فرآيندي پالايشگاه‌هاي گاز و پتروشيمي، سيستم‌هاي اندازه‌گيري جريان، تاسيسات و تجهيزات سر چاهي، سيستم‌هاي گازرساني و سوخت رساني، پايانه‌هاي نفتي و مخازن ذخيره، تجهيزات ايستگاه هاي CNGو تاسيسات جانبي و UTILITIES و در حوزه معدني شامل احداث مجتمع‌هاي فولادسازي و كليه صنايع بالادستي و پايين دستي آن همچنين ارايه خدمات در حوزه‌هاي آلومينيوم ، مس و ذغال‌سنگ است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=72592
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه