میهن صنعت:

فعالیت طراحان مد روی نسل جدید تبلت‌های سامسونگ

میهن صنعت: طی "هفته مد آقایان در پاریس" از نخستین قاب چرمی ویژه برای رایانه لوحی Galaxy NotePRO سامسونگ با اندازه 12.2 اینچ رونمایی شد تا شرکت سامسونگ نخستین گام را برای ورود به دنیای مد و پوشاک آقایان بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مرکز Juun.J که از بزرگترین طراحان مد و پوشاک آقایان در جهان محسوب می‌شود، پوشش‌های چرمی ویژه خود را برای مدل 2014 تبلت Galaxy Note 10.1 سامسونگ عرضه کرد. در این اقدام دو قاب چرمی ویژه برای مدل جدید رایانه لوحی سامسونگ ارایه شده است.

طی "هفته مد آقایان در پاریس" از نخستین قاب چرمی ویژه برای رایانه لوحی Galaxy NotePRO سامسونگ با اندازه 12.2 اینچ رونمایی شد تا شرکت سامسونگ نخستین گام را برای ورود به دنیای مد و پوشاک آقایان بردارد.

"جون.جی"(Juun.J) مدیر این مرکز و این گروه تحقیقاتی گفت: «فناوری موبایلی به یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر سبک شخصی تبدیل شده است و باید توجه داشت که فناوری‌های موبایلی هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگر روی صنعت جهانی مد اثر می‌گذارد».

او در ادامه توضیح داد: «همکاری با شرکت سامسونگ این فرصت را در اختیار من قرار می‌دهد تا بتوانیم نسل جدید طراحی‌های خود را به نمایش بگذارم و نشان دهم چگونه فناوری و نوآوری هسته مرکزی کسب‌وکار روزانه من محسوب می‌شوند و تا چه حد برای تولید محصولات جدید ما طراحی‌های خلاقانه وجود دارد».

به نقل از فارس برای مدل 2014 دو رایانه لوحی Galaxy NotePRO و Galaxy Note 10.1 هم‌اکنون قاب‌های چرمی ویژه ساخته شده است و به زودی وارد بازار می‌‌شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=39114
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه