میهن صنعت :

فورد ماستنگ پر فروش‌ ترین خودروی اسپورت ماه گذشته آلمان

میهن صنعت : هر شش نسل فورد ماستنگ در ابتدا برای رقابت در بازار اروپا طراحی شده بود. پس از پنج دهه، اروپایی‌ها در نهایت به سوی این خودرو آمریکایی روی آوردند و آمار نشان‌دهنده این است که آن را بسیار دوست دارند. مخصوصا آلمان، جایی که این خودرو در ماه گذشته ت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،سازمان حمل‌و‌نقل فدرال آلمان گزارشی در رابطه با آمار فروش خودرو‌ها در ماه‌های اول سال 2016 منتشر کرد. این مقاله که تحت عنوان «ثبت نام خرید خودرو‌های جدید براساس دسته‌بندی و مدل در مارس 2016» است، نشان‌دهنده این است که آلمانی‌ها این خودرو جمع‌و‌جور آمریکایی را دوست دارند.

براساس این گزارش در کلاس خودرو‌های اسپورت، فورد در ماه گذشته تعداد 780 ماستنگ را به فروش رسانده است که در مقایسه با 708 دستگاه آئودی TT، 752 عدد پورشه 911، 364 دستگاه مرسدس SLC و تنها 18 دستگاه شورولت کامارو، بیشترین آمار فروش را داشته است. فورد ماستنگ، با قیمت پایه 38.000 دلار کمی ارزان‌تر از پورشه 911 است و این در حالی است که با تمامی سه مدل ذکر شده در بالا از نظر قدرت و کیفیت برابری می‌کند.

اما به نقل از WFMZ، فورد اعلام کرده است که پر فروش‌ترین مدل این خودرو در آلمان سری GT است که دارای قدرت 435 اسب بخار است و قیمت پایه آن 43.000 دلار است که اصلا ارزان نیست و کمی از مرسدس بنز SLC و آئودی TT گران‌تر است./فرصت امروز/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82998
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه