میهن صنعت :

فولکس‌واگن مرسدس را رها نمی‌کند!

میهن صنعت : هر کاری که تو می‌توانی انجام دهی، من می‌توانم ارزان‌تر انجام دهم.

به گزارش میهن صنعت، به نظر می‌رسد جمله بالا این روز‌ها تبدیل شده است به شعار اصلی فولکس‌واگن در برابر مرسدس‌بنز؛ مخصوصا وقتی که صحبت از کوپه‌های چهار در می‌شود و در اخبار جدید منتشرشده، این شعار را حتی می‌توان به مدل‌های پنج در شوتینگ‌بریک هم تعمیم داد.

مرسدس‌بنز با عرضه کلاسCLS در سال 2004، بخش جدیدی را در بازار ایجاد کرد. چند سال بعد، فولکس‌واگن با عرضه مدل ارزان پاسات CC بخش کوپه‌های چهاردر را در اختیار گرفت. اکنون که مرسدس با عرضه CLA جدید قصد بازگشت به بازی را دارد، گفته شده که فولکس‌واگن در حال طراحی یک مدل ارزان‌تر CC است که بر اساس گلف ساخته خواهد شد.
به گزارش پرشین خودرو مرسدس تمام هنر و تجربه خود را در ساخت مدل CLS شوتینگ‌بریک به کار برده است ولی شایعه شده که فولکس‌واگن در این قسمت هم کوتاه نخواهد آمد و قصد دارد که با عرضه مدل پنج دری مشابه، در برابر مرسدس صف‌آرایی کند.

این مدل جدید بر اساس CC نسل بعد ساخته خواهد شد و CC جدید هم بر اساس پاسات بعدی ساخته می‌شود. البته CC بر اساس نسخه اروپایی پاسات ساخته می‌شود. نسخه آمریکایی این مدل، یک خودرو کاملا متفاوت از نسخه اروپایی آن است.

مدل پنج در فولکس‌واگن از طیف موتور مشابهی با CC بهره می‌برد که شامل یک نسخه چهارچرخ متحرک 4MOTION و احتمالا یک نسخه هیبریدی می‌شود. البته این موضوع که CC شوتینگ‌بریک تایید و برای آمریکا عرضه شود، هنوز مشخص نیست. نسخه استاندارد پاسات واگن در اروپا و دیگر بازارها، بسیار محبوب است ولی خبری از عرضه آن در آمریکا نیست.
در حال حاضر صحبت از طراحی و ظاهر این مدل بسیار زود است و ما بیش از هر چیزی، باید منتظر تایید و اعلام رسمی فولکس‌واگن باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11652
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه