فولکس واگن در روسیه کارخانه تولید موتور خودرو احداث می کند

ميهن صنعت : گروه خودروسازی فولکس واگن در حال بسط و گسترش ردپای خود در کشور روسیه است. این خودروساز کارخانه ای خواهد ساخت که از سال 2015 تولیدات خود را شروع خواهد کرد.

 به گزارش« ميهن صنعت » ، گروه خودروسازی فولکس واگن در حال بسط و گسترش ردپای خود در کشور روسیه است. این خودروساز کارخانه ای خواهد ساخت که از سال 2015 تولیدات خود را شروع خواهد کرد. این کار به بومی سازی محصولات فولکس واگن در روسیه کمک خواهد کرد.
آناتولی آرتامانوف فرماندار ایالت کالوگای روسیه و دکتر مارتین وینترکورن رئیس هیئت مدیره شرکت Aktiengesellschaft از فولکس واگن قرارداد تولید کارخانه تولید قوای محرکه را در این ایالت امضا کردند.
فولکس واگن حدود 250 میلیون یورو در این کارخانه جدید سرمایه گذاری خواهد کرد تا در آن موتورهای 1600 سی سی نسل EA211 تولید کند. ظرفیت این کارخانه 150 هزار قوای محرکه در سال است. محل احداث این کارخانه در جوار کارخانه خودروسازی فولکس واگن در ایالت کالوگای روسیه خواهد بود.
ونترکورن در باره این اقدام گفته است: « از لحاظ رشد استراتژیک در اروپا، روسیه اصلی ترین بازار به حساب می آید و فولکس برنامه ریزی کرده است تا سال 2018 سالانه نیم میلیون دستگاه خودرو در بازار روسیه به فروش برساند. برای این کار فولکس یک میلیارد یورو در تولید محلی و ارائه مدل های جدید در این کشور سرمایه گذاری می کند.
به این ترتیب 30 درصد خودروهای تولیدی در روسیه به این نوع قوای محرکه مجهز خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2858
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه