«میهن صنعت» گزارش می دهد:

فولکس واگن در پی ساخت پاور بانک های شارژ سریع برای ماشین های الکتریکی

فولکس واگن که در سال گذشته به دلیل تقلب در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز خودروهایش محکوم شده بود هم اکنون بیش از پیش به خودروهای الکتریکی و آینده آن ها اهمیت می دهد که در این زمینه ایده های برای ساخت پاور بانک های عظیم الجثه برای شارژ سریع خودروهای الکتریکی ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فولکس واگن که در سال گذشته به دلیل تقلب در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز خودروهایش محکوم شده بود هم اکنون بیش از پیش به خودروهای الکتریکی و آینده آن ها اهمیت می دهد که در این زمینه ایده های برای ساخت پاور بانک های عظیم الجثه برای شارژ سریع خودروهای الکتریکی ارائه کرده است.

این پاوربانک های غول آسا می توانند در اماکنی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد توسط کامیون پیاده شده و به شارژ خودروها و یا دوچرخه های الکتریکی بپردازد.

همچنین این پاوربانک ها به وسیله جریان قوی که دارند می توانند خودروهای الکتریکی را در مدت زمان کم به شارژ ایده آل برسانند.

پس از اتمام شارژ این پاوربانک ها با اتصال به برق دوباره شارژ شده و آماده به کار می شوند.البته برای حمل آن ها به کامیون یا ماشین های باربری نیاز خواهد بود زیرا برخی نمونه های آن وزنی معادل یک خودرو خواهند داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169964
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه