میهن صنعت:

فیات پاندا فیس لیفت می شود

فیات پاندای کنونی از سال 2012 معرفی شده و در نتیجه اکنون زمان فیس لیفت آن فرا رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عکاسان مخفی به تازگی تصاویری از این خودرو در حال تست در آب و هوای زمستانی سوئد منتشر کرده اند.

این مدل فاش شده یک فیات پاندا کراس چهار چرخ فعال با لبه های متمایز روی جلوپنجره زیرین و چراغ های مه شکن مناسب در نزدیکی جلوپنجره است. پوشش استتاری روی این نمونه اولیه به خوبی جزئیات آن را پنهان کرده است.

نشان فیات در این خودرو کمی بزرگ تر به نظر می رسد اما می توان انتظار داشت چراغ هایی جدید و یا طراحی سپر ارتقا یافته را نیز در محصول نهایی این خودرو دید. هم چنین ممکن است این خودرو صرفا به منظور تست موتوری جدید استفاده شده باشد که به طیف موتورهای 1.3 لیتری دیزلی، 1.2 و 0.9 لیتری تواین ایر بنزینی می پیوندد.

در قسمت پشت این خودرو نیز پوشش استتاری کاملی تعبیه شده که هیچ تغییر قابل توجهی را نشان نمی دهد. گمان می رود پاندای استاندارد از تغییرات بیش تری در مقایسه با نسخه کراس آن بهره ببرد.

فعلا هیچ اطلاعاتی از پاندای به روز شده در دست نیست اما می توان انتظار داشت مجموعه ای از تجهیزات مازاد و تکنولوژی ها در کابین آن نیز تعبیه شود. گمان می رود این خودروی جدید تا پایان سال جاری معرفی شود و یا در نمایشگاه خودروی فرانکفورت فصل پاییز رونمایی شود./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=114321
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه