«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیات کرایسلر ماسک صورت تولید می کند

یک نماینده اتحادیه در روز گذشته اعلام کرد که مایک مانلی، مدیرعامل گروه خودروسازی فیات کرایسلر به کارمندان خود اعلام کرده که سازندگان خودرو در جریان شیوع کرونا ویروس به تولید ماسک کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  یک نماینده اتحادیه در روز گذشته اعلام کرد که مایک مانلی،  مدیرعامل گروه خودروسازی فیات کرایسلر به کارمندان خود اعلام کرده که سازندگان خودرو در جریان شیوع کرونا ویروس به تولید ماسک کمک می کنند.

مدیرعامل این شرکت در ادامه عنوان کرد که یکی از کارخانه های این شرکت در آسیا در جهت تولید ماسک های صورت گام برداشته و به زودی به هدف تولید یک میلیون نسخه در ماه خواهد رسید.
تولید ماسک طی فعالیت های فراری و FCA به منظور کمک به ایتالیا و افزایش تولیدات تجهیزات پزشکی و درمانی نظیر دستگاه تهویه هوا صورت گرفته است.
 
دو شرکت فراری و FCA تحت کنترل شرکت سرمایه گذاری ایتالیایی Exor قرار دارد و در حال مذاکره با بزرگترین تولید کننده دستگاه تهویه هوا ایتالیا به منظور افزایش تولیدات این وسایل هستند.
گروه فیات کرایسلر اکثر کارخانه های خود را در واکنش به شیوع کرونا ویروس و کاهش تقاضا برای خرید خودرو موقتا تعطیل کرده است. فراری نیز از توقف فعالیت دو کارخانه خود در ایتالیا خبر داده است.
 شیوع کرونا ویروس به شدت بر صنعت خودروسازی تاثیر گذاشته و زنجیره تامین قطعات خودرو را با مشکل مواجه کرده است. از این رو بسیاری از کارخانه شرکت های خودروسازی تعطیل شده است.
 
انتهای پیام/
 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=192935
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه