«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت جدید مزدا 2

چهارمین نسل مزدا 2 نزدیک به 5 سال بود که بدون تغییر به بازار عرضه می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهارمین نسل مزدا 2 نزدیک به 5 سال بود که بدون تغییر به بازار عرضه می‌شد. مزدا تصمیم گرفت تا دستی به سر و روی این خودرو بکشد و آن را با چهره و امکاناتی بیشتر راهی بازار کند. این خودرو در ژاپن با نام Demio عرضه می‌شد اما از این مدل به بعد در ژاپن نیز این مدل با نام مزدا 2 فروخته خواهد شد.

این خودرو تغییرات خوبی داشته و از نظر طراحی خارجی به مزدا 3 جدید شباهت دارد و در کابین نیز برای همسو شدن با تغییرات خارجی، صندلی‌های جلو با نمونه جدید تعویض شده و راحتی بیشتری از نمونه قبلی دارد. این نمونه فیس لیفت دارای تکنولوژِی و آپشن‌های بیشتری مانند LED تطبیق پذیر، دوربین 360 درجه با مانیتور، تابلو خوان، سیستم کنترل بین خطوط، تغییر سیستم تعلیق( که با تعویض آن با نمونه جدید رانندگی لذت بخش‌تر و سر و صدای حاصل از آن نیز کمتر شده است) است. در کنار موارد یاد شده خریداران می‌توانند آپشن‌هایی نظیر گرمکن فرمان، صندلی‌ برقی راننده با تنظیم در 6 جهت، کروز کنترل همراه با رادار و آینه وسط حساس به نور را به صورت سفارشی بر روی خودرو خود نصب کنند.

در کنار این موارد سیستم اطلاعات و سرگرمی مزدا نیز وجود دارد که از اپل کار پلی و اندروید اتو بهره می‌برد. پیشرانه این خودرو از نوع 1.5 بنزینی با توان 75 تا 90 اسب بخار است که توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در برخی بازار‌ها مزدا این خودرو را با پیشرانه  1.8 لیتری دیزل با سیستم AWD عرضه خواهد کرد. این خودرو از 12 سپتامبر در ژاپن و از اوایل سال 2020 در دیگر بازار‌ها قابل خریداری است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180911
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه