«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت جنسیس G70 در آستانه ورود به بازار

برند لوس کره ای جنسیس قرار است که با فیس لیفت مدل G70 از سال آینده در بازار اروپا حضور پیدا کند. تاکنون تصاویر جاسوسی از این خودرو جنسیس در اروپا منتشر شده است و به نظر می رسد که با تمام قوا آماده رقابت با مدل های اروپایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  برند لوس کره ای جنسیس قرار است که با فیس لیفت مدل G70 از سال آینده در بازار اروپا حضور پیدا کند. تاکنون تصاویر جاسوسی این خودرو جنسیس در اروپا منتشر شده است و به نظر می رسد که با تمام قوا آماده رقابت با مدل های اروپایی می شود.

پیش بینی می شود که مدل G70 برای عرضه در بازار اروپا با تغییراتی همراه شود.این خودرو برای رقابت با ب ام و سری 3 وارد عمل شده و پلتفرم و پیشرانه خود را با خودرو کیا استینگر به اشتراک گذاشته است که در نتیجه پیشرانه های 2 لیتری 4 سیلندر، 3.3 لیتری وی 6 و نسخه 2.2 لیتری دیزلی با سیستم FWD برای این مدل در نظر گرفته شده است.

خودرو جنسیس G70 برای نسختین بار در سال 2017 معرفی شد و هم اکنون با تغییرات جدید روانه بازار اروپا می شود. فلسفه طراحی Athletic Elegance این برند در مدل جی 70 به نمایش گذاشته شده و در کابین آن کاربران شاهد صفحه نمایشگر 10.25 اینچی هستند.

مدل های حال حاضر این خودروساز کره ای شامل سدان های G70 ،G80 و G90 و شاسی بلند بزرگ GV80 می شود و هنوز اطلاعات مشخصی از زمان دقیق عرضه آن ها منتشر نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200638
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه