«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت جگوار I-Pace معرفی شد

خودرو جگوار I-Pace به عنوان مدل 2021 این شرکت بریتانیایی به روزرسانی شد و تمام تلاش خود را کرده که جایزه بهترین کراس اوور الکتریکی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو     جگوار I-Pace     به عنوان مدل 2021 این شرکت بریتانیایی به روزرسانی شد و تمام تلاش خود را کرده که جایزه بهترین کراس اوور الکتریکی را از آن خود کند.

جگوار I-Pace به روزرسانی شده با تغییرات جدید همراه شده که از جمله می توان به اصلاح فناوری سیستم شارژ، ویژگی های نو طراحی و سیستم اینفوتیمنت اشاره کرد و در حالی که کابران شاهد تحولاتی در قدرت و عملکرد این خودرو نخواهند بود. پیشرانه این محصول جگوار قادر به تولید 396 اسب بخار قدرت و 696 نیوتون متر گشتاور است.صفر تا 62 مایل را در کمتر از 5 ثانیه پر می کند و رنج مسافتی باتری 90kWh طی تست های انجام شده برابر با 292  مایل است اگرچه طی آخرین به روزرسانی، جگوار متعهد شده که این میزان 12 مایل بیشتر خواهد شد.

جگوار I-Pace تازه وارد از سیستم شارژ AC سه فاز بهره برده که به شارژرهای خانگی 11kW این امکان را می دهد 33 مایل رنج را در هر ساعت اضافه کند.بزرگترین تغییر نسخه سال 2021 مربوط به کابین آن می شود که در حال حاضر این کراس اوور الکتریکی میزبان انواع سیستم های سرگرمی و اتصال بوده و پیش از این در مدل لندروور دیفندر دیده شده است.

آخرین سیستم Pivi Pro شامل یک صفحه نمایشگر ابزار 12.3 اینچی HD می شود و از دو جفت صفحه نمایشگر 10 و 5 اینچی بهره برده است. امکان پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کار پلی به صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته شده و برای به روزرسانی برنامه و نقشه نیازی به مراجعه نیست. یکی از آپشن های این محصول جگوار پد شارژر وایرلس است که به لطف سیم کارت تعبیه شده برنامه داده 4G برای اتصال به اسپاتیفای و گوش دادن به موزیک نیازی به اتصال به گوشی هوشمند نیست.

تغییرات ظاهری جگوار I-Pace به روزرسانی شده محدود بوده که از جمله می توان از روکش کرومی جلو پنجره ای و آپشن رینگ های 19 اینچی برای نخستین بار نام برد. علاوه براین، این مدل با آینه های عقب دیجیتال ClearSight در دسترس خواهد بود که پیش از این، در مدل رنجروور ایوک به نمایش گذاشته شد. مشتریان می توانند این خودرو را از هم اکنون با قیمت پایه 65,195 پوند سفارش دهند که در مقایسه با نسخه قبلی کمی افزایش قیمت داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=197145
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه