«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت رنو مگان RS تروفی R با تغییرات جزئی دیده شد

فیس لیفت تمام مدل های خانواده رنو مگان در راه هستند و تصاویر جاسوسی منتشر شده در ذیل، نسخه به روزرسانی شده ی خودرو RS تروفی R را نمایش می دهد که شباهت زیادی با مدل استاندارد RS تروفی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فیس لیفت تمام مدل های خانواده رنو مگان در راه هستند و تصاویر جاسوسی منتشر شده در ذیل، نسخه به روزرسانی شده ی خودرو RS تروفی R را نمایش می دهد که شباهت زیادی با مدل استاندارد RS تروفی دارد.

همان طور که در تصاویر مشخص است، این محصول فرانسوی بدون استتار ظاهر شده و تنها یک نوار آبی در جلوپنجره ای آن به چشم می خورد. اسکوپ کاپوت (دریچه هوای کاپوت) در نسخه های تروفی R همانند مدل ذیل وجود دارد و در واقع بیانگر این مدل از رنو است.

طراحی چراغ های عقب این خودرو جمع و جور فرانسوی کمی متفاوت تر از خانواده مگان است و یک جفت اگزوز کروی شکل در مرکز دیفیوزر دیده می شود.

خودروهای موجود مگان RS تروفی R از پیشرانه ی 1.8 لیتری توربوشارژر با قدرت 296 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر بهره می برند اما تیم رنو اسپورت با حذف صندلی های عقب، 130 کیلوگرم از وزن این خودرو را کاسته و اطلاعات فنی و پیشرانه نسخه به روز رسانی شده ای تروفی R همچنان سربه مهر مانده است.

زمان دقیق رونمایی این محصول تازه نفس رنو هنوز منتشرنشده اما به نظر می رسد که در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 به معرض نمایش گذاشته شود اگرچه تغییرات این خودرو برای رونمایی در نمایشگاه ژنو جزئی بوده و می توان انتظار نسخه جذاب تری را داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=186952
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه