«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت شاسی بلند ZS معرفی شد

خودروساز چینی MG از به روز رسانی شاسی بلند ZS به عنوان مدل 2020 خبر داد. این خودرو MG از تکنولوژی و طراحی جدید بهره برده و از هم اکنون با قیمت 15,495 پوند در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در صورت سفارش امکانات بیشتر و مدل بالاتر، قیمت آن تا 17,795 افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز چینی MG از به روز رسانی شاسی بلند ZS به عنوان مدل 2020 خبر داد. این خودرو MG از تکنولوژی و طراحی جدید بهره برده و از هم اکنون با قیمت 15,495 پوند در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در صورت سفارش امکانات بیشتر و مدل بالاتر، قیمت آن تا 17,795 افزایش می یابد.از تغییرات این شاسی بلند MG می توان به رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سپر جدید با چراغ های ال ای دی جلو، جلو پنجره ای رادیاتوری اصلاح شده و تحولاتی در طراحی اگزوز اشاره کرد. رنگ بدنه آبی Battersea به مجموعه رنگ های بدنه این خودرو اضافه شده و در واقع جایگزینی برای رنگ قدیمی آبی لیزری است.

کابین شاسی بلند ZS میزبان تغییرات جدیدی است که مدل های قدیمی مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی سیستم اینفوتیمنت بوده و مدل های تازه وارد از صفحه نمایش 10.1 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی بهره می برد.دسته صندلی های جدید، داشبورد لمسی، اضافه کردن دو اسپیکر بزرگ، گرم کن صندلی، سیستم رهیابی ماهواره ای، صفحه نمایشگر دیجیتالی برای ابزار، دوربین پارک 360 درجه و روکش چرم صندلی را به دیگر قابلیت های آن اضافه کنید.

از زمان رونمایی این مدل چینی تنها یک پیشرانه در دسترس خواهد بود و نسخه استاندارد به پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری 4 سیلندر با قدرت 105 اسب بخار و 141 نیوتون متر گشتاور مجهز است.براساس اعلام شرکت MG، شتاب صفر تا 62 مایل این خودرو حدود 10.9 ثانیه است و بیشینه سرعت آن به 109 مایل بر ساعت می رسد.به نظر می رسد که گیربکس 5 سرعته دستی تنها در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=197456
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه