«میهن صنعت» گزارش می دهد:

فیس لیفت ولوو XC90 با فناوری های پیشرفته معرفی شد

خودروساز سوئدی ولوو از نسخه به روز رسانی شده ی XC90 رونمایی کرد. فیس لیفت این شاسی بلند با مجموعه ای از فناوری های ایمنی و نیز سیستم جدید بازیابی انرژی به منظور کاهش مصرف سوخت آماده ورود به بازار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز سوئدی ولوو از نسخه به روز رسانی شده ی XC90 رونمایی کرد. فیس لیفت این شاسی بلند با مجموعه ای از فناوری های ایمنی و نیز سیستم جدید بازیابی انرژی به منظور کاهش مصرف سوخت آماده ورود به بازار می شود.

این برند سوئدی در تلاش برای الکتریکی کردن مدل های خود بوده و در واقع XC90 فاقد سیستم پلاگین هیبریدی مجهز به سیستم بازیابی انرژی جنبشی (Kinetic Energy Recovery System) است.

سیستم نامبرده، انرژی جنبشی ازدست‌رفته در زمان ترمز را جذب و ذخیره می‌کند. در زمان نیاز به قدرت بیشتر، این انرژی گرفته می‌شود و به افزایش قدرت و شتاب خودرو کمک می‌کند.

طبق اعلام ولوو، این سیستم مصرف سوخت و انتشار گازهای خروجی را به میزان 15 درصد کاهش می دهد.

نمای خارجی این شاسی بلند ولوو دچار تغییرات زیادی نشده و تنها می توان از طراحی مقعر جلو پنجره ای، رنگ بندی بدنه و رینگ های آلیاژی جدید نام برد.

خودروساز ولوو همچنان تمایل دارد تا در خط مقدم تولید کننده خودروهای ایمن قرار بگیرد و به همین منظور از تجهیز ولوو XC90 فیس لیفت به سیستم Mitigation خبر داده است.

این سیستم پیش از این در مدل XC60 استفاده شد و در واقع یک سیستم هشدار ترافیک است که در صورت لزوم می تواند منجر به ترمز خودکار خودرو شود.

ولوو برنامه های زیادی برای مقابله با آلودگی هوا دارد و پیش بینی می شوداز اولین خودروسازهای پیشرو در این مقوله باشد. لازم به ذکر است که محصولاتی نظیر ولوو XC90 و XC60 در بازار ایران موجود بوده و داتیس خودرو تنها نماینده رسمی هایکو در ایران به ارائه خدمات پس از فروش محصولات ولوو می پردازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=172606
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه