«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت Q7

در هفته‌ها و ماه‌های گذشته، تصاویر جاسوسی و رندر‌های مختلفی از آئودی Q7 مدل 2020 منتشر شده بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در هفته‌ها و ماه‌های گذشته، تصاویر جاسوسی و رندر‌های مختلفی از آئودی Q7 مدل 2020 منتشر شده بود. بعد از رونمایی آئودی از Q7 متوجه شدیم برخی از این رندر‌ها بی نهایت شبیه به نمونه اصلی بودند. همانطور که در تصویر‌ها مشاهده می‌کنید این خودرو از جدید‌ترین زبان طراحی آئودی استفاده می‌کند و فرم جلو پنجره و نمای عقب آن به دیگر محصولات آئودی نزدیک شده است.

در این فیس لیفت بیشترین تغییرات مربوط به داخل کابین می‌شود ضمن اینکه آئودی برای این خودرو قوای محرکه هایبرید نیز در نظر گرفته است. جلوپنجره Q7 عریض‌تر از نسخه قبلی شده و به همین منظور آئودی دوباره قسمت جلوی خودرو را طراحی کرده است. از دیگر تغییرات نمای جلو می‌توان به چراغ‌های جدید LED از نوع HD Matrix به خوبی مسیر را برای این خودرو روشن خواهد کرد و ورودی‌های عمودی هوا که بر روی سپر قرار دارد اشاره کرد. نمای کلی عقب مانند نسل قبلی است اما اگزوز‌های ذوزنقه‌ای شکل و چراغ‌های جدید عقب که توسط یک نوار کرومی به هم متصل شده‌اند آن را از نمونه قبلی متمایز خواهد کرد.

شاید تعداد تغییرات کم باشد و زیاد به چشم نیایند اما به خوبی این نسخه را از دیگری جدا کرده است. تغییرات اصلی داخل کابین انجام شده است جایی که با ورود به آن متوجه حذف نمایشگر تاشو وسط خواهید شد و نمایشگر‌های لمسی دو گانه نیز نظر شما را به خود جلب می‌کند. بسیاری از قطعات و جزئیات کابین شبیه به نمونه قبلی است اما آئودی ادعا می‌کند که این طرح جدید باعث شده تا فضای این کابین 11 میلیمتر بزرگتر شود.

مانند گذشته سیستم اطلاعات و سرگرمی آئودی یعنی MMI به همراه نویگیشن و آئودی کانکت بر روی این خودرو نصب شده است تا راننده بتواند با استفاده از آن به نقشه، جزئیات ترافیک مسیر و حتی چک کردن سایت‌ها دسترسی داشته باشد. آئودی برای اروپا دو پیشرانه دیزل ر نظر گرفته و در آینده نسخه‌های بنزینی این خودرو را به این بازار عرضه خواهد کرد. تمامی پیشرانه ها در کنار خود یک موتور الکتریکی 48 ولتی نیز دارند.

متاسفاه آئودی هنوز اطلاعات دقیق این پیشرانه‌ها را منتظر نکرده است. نسخه پلاگین هایبرید Q7 و SQ7 که قویترین نمونه این نسخه خواهد بود نیز در آینده به بازار خواهد آمد. این خودرو در ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد و آئودی قیمت آن را نیز اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179224
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه