«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فینالیست های بهترین خودرو سال 2020 مشخص شدند

لیست فینالیست های جایزه بهترین خودرو سال در نمایشگاه خودرو هند اعلام شد. هیئت ژوری از سراسر جهان انتخاب شده و نام 10 خودرو در این لیست دیده می شود و علاوه بر این که 5 دسته بندی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، لیست فینالیست های جایزه خودرو سال در نمایشگاه خودرو هند اعلام شد. هیئت ژوری از سراسر جهان انتخاب شده و نام 10 خودرو در این لیست دیده می شود و علاوه بر این، 5 دسته بندی وجود دارد.

این 10 فینالیست های جایزه خودرو سال از میان 29 نامزد برگزیده شده اند که از جمله می توان به هیوندای سوناتا، کیا سول الکتریکی، کیا تلوراید، رنج روور ایوک، مزدا  3، مزدا cx-30، مرسدس CLA، مرسدس GLB، فولکس واگن گلف و فولکس واگن T-Cross اشاره کرد.

 

5 دسته بندی دیگر در نظر گرفته شده که خودروهای کیا سول الکتریکی، مینی الکتریکی، پژو 208، رنو کلیو و فولکس واگن T-Cross  به عنوان فینالیست های بهترین خودرو شهری معرفی شده اند.

لیست فینالیست های بهترین خودرو لوکس سال شامل مدل های ب ام و X5، ب ام و X7، مرسدس EQC، پورشه 911 و پورشه تایکان می شود و قرار است برنده جایزه بهترین عملکرد خودرو سال از میان نسخه های ب ام و M8، پورشه 718 کایمن/اسپایدر GT4، پورشه 911، پورشه تایکان و تویوتا سوپرا GR انتخاب شود.

 

7 کارشناس طراحی خودرو قرار است که برنده جایزه بهترین خودرو از نظر طراحی را انتخاب کنند که فینالیست های این بخش به شرح ذیل است.

آلپین 110S

مزدا 3

مزدا CX-30

 

پژو 208

پورشه تایکان

برنده جایزه پنجم یعنی World Car Person of the Year در نمایشگاه خودرو ژنو در تاریخ 3 مارس اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190871
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه