طی حکمی از سوی مهندس مدنی:

قائم مقام مالی و اقتصادی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منصوب شد

میهن صنعت: طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، مهندس حسن عموزاده عضو موظف هیئت مدیره گروه به عنوان قائم مقام مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از سایپانیوز مهندس مدنی در این حکم با تاکید بر سرلوحه قرار دادن ارزش های سازمانی، تعامل و مشارکت با سایر شرکت های گروه و بهره مندی از تمامی امکانات و فرصت های در اختیار در انجام امور و وظایف محوله به خصوص در بهبود و ارتقا سطح کیفی و عملکردی حوزه مالی و اقتصادی شرکت سایپا و شرکت های گروه را خواستار شده است.
گفتنی است مهندس عموزاده عضو موظف هیات مدیره گروه سایپا میباشد و پیش از این با سمت های مدیرعامل شرکت بن رو ، قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش محصولات ، مدیرعامل شرکت سایپایدک و مدیر فروش گروه خودروسازی سایپا فعالیت داشته است.

لازم به ذکر است مهندس عموزاده شرکت بن رو ساوه را که پیش از این با مشکلات عدیده ای در بحث تولید و فعالیت روبرو بوده است را به یکی از سایت های فعال تولیدی گروه سایپا تبدیل کرده که هم اکنون در این شرکت خودروهای آریو و سایپا 151 تولید و عرضه می شود.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=72446
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه