میهن صنعت :

قرائت گزارش نهایی پرونده تخلف واردات خودروهای لوکس در صحن علنی مجلس

میهن صنعت : سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف محرز در واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع گفت : گزارش نهایی واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع آماده گردیده و بناست که این گزارش برای قرائت در صحن علنی مجلس برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف محرز در واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع گفت :  گزارش نهایی واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع آماده گردیده و بناست که این گزارش برای قرائت در صحن علنی مجلس برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شود .

مصطفی افضلی فرد با تاکید بر اینکه گزارش تخلف واردات خودرو ضمن قرائت در صحن ، برای تعیین حکم متخلفان به قوه قضائیه ارسال می شود ، تصریح کرد : پس از انتخاب هیئت رئیسه جدید کمیسیون اصل 90 و تشکیل اولین جلسه این کمیسیون ، گزارش نهایی تخلف واردات خودرو با ارز مرجع جهت قرائت در صحن به هیات رئیسه مجلس  ارائه می شود.

وی همچنین به دستگاههای ذی نفع در پرونده تخلف واردات خودروهای لوکس  اشاره کرد و گفت : وزارت صنعت ، معدن و تجارت، سازمان گمرک ، بانک مرکزی ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان متهمان و ذی نفعان در پرونده واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع هستند که با در صورت اثبات اتهامات توسط قوه قضائیه محاکمه خواهند شد.

وی با توجه به اعلام رقم دقیق تخلف در واردات خودرو های لوکس اظهار داشت : با نهایی شدن گزارش کمیسیون اصل 90 در خصوص واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع  و ارجاع آن به هیات رئیسه مجلس ،رقم دقیق تخلف در این زمینه مشخصا اعلام خواهد شد.

نماینده اردبیل ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتگو با خبرخودرو، افزود : با اعلام رقم تخلف و صدور حکم ، متهمان پرونده باید این رقم را بر اساس مصوبه ، به حساب دولت باز گردانند.

افضلی فرد تصریح کرد: متاسفانه دستگاههای متخلف در این پرونده بدون توجه به مصوبه ، نسبت به ترخیص بخشی از این خودروها اقدام کردند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22555
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه