رئیس انجمن قطعه سازان در گفتگو با میهن صعت:

قرارداد فولکس واگن مهر سال آینده نهایی خواهد شد

تا به امروز بیش از 50 درصد به قرارداد نهایی نزدیک شده ایم و همچنین طی جلسه ای که دیشب با یکی از مدیران ارشد فولکس واگن که در ایران حضور دارند، داشته ایم، رضایتمندی فولکس واگن از بخش توانمندی قطعه سازان حاصل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس انجمن قطعه سازان کشور وضعیت نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو 95 را مثبت ارزیابی کرده و فضای امسال نمایشگاه را مهندسی تر خواند.

رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» عنوان کرد : به نظر می رسد میل به پیشرفت و نیز دانش روز صنعت قطعه سازی در این نمایشگاه به مراتب بیشتر از سال قبل وجود دارد و بر همین اساس می توان ابراز امیدواری کرد که آینده ی روشنی در انتظار قطعه سازان و خودروسازان کشور است.

وی در ادامه بیان داشت : حضور پر رنگ بیش از 540 شرکت خارجی از کشورهایی نظیر آلمان، اسپانیا، فرانسه، ترکیه، کره و چین  در نمایشگاه امسال باعث به وجود آمدن تعامل و در نتیجه پیشرفت و به دنبال آن  افزایش کیفیت خواهد بود که از هر حیث بسیار امیدوارکنده است.

رضایی با اشاره به قراردادهای خودرویی افزود : قراردادهای منعقد شده ی پژو و رنو در ایران با توجه به توسعه صنعت قطعه سازی کشور بسته شده و از این حیث می توان گفت که تاثیرات مثبتی در این صنعت رخ داده است.

وی ادامه داد : قراردادهایی که در گذشته بدون در نظر گرفتن قطعه سازان داخلی منعقد می شد نتیجه اش افت صنعت قطعه سازی کشور بود و ثمره اش در تحریم های خودرویی نمایان گر شد.

رئیس انجمن قطعه سازان خاطرنشان کرد : توان صنعت قطعه سازی کشور در حد قابل قبولی قرار دارد که البته روز به روز نیز در حال افزایش است. تایید سه قطعه ساز کشور توسط برند معتبر فولکس واگن نشانگر توانمندی قطعه سازان داخلی است که می بایست مورد توجه و حمایت بیشتری قرار بگیرند.

وی در خصوص روند مذاکرات فولکس واگن و قطعه سازان داخلی بیان داشت : فولکس واگن با ارزیابی قطعه سازان داخلی به تعداد محدودی سطح بالای کیفی اعلام کرد و بر این عقیده بودند که از همین لحظه توان همکاری با فولکس واگن وجود خواهد داشت.

رضایی در پایان با اشاره به ابراز رضایت فولکس واگن از توان کلی صنعت قطعه سازی کشور، عنوان کرد: تا به امروز بیش از 50 درصد به قرارداد نهایی نزدیک شده ایم و همچنین طی جلسه ای که دیشب با یکی از مدیران ارشد فولکس واگن که در ایران حضور دارند، داشته ایم، رضایتمندی فولکس واگن از بخش توانمندی قطعه سازان حاصل شده است.بر همین اساس پیش بینی می شود مرحله ی پایانی قرارداد مهر ماه سال آینده نهایی شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=96890
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه