«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قسمت چهارم/ 20 شاسی‌بلند با قابلیت آفرود غافلگیر کننده

برند‌هایی مانند جیپ، لندروور، فورد، شورولت و... با خودرو‌های شاسی‌بلند خارج جاده‌ای شناخته می‌شوند. خریداران این برند‌ها بیشتر برای این قابلیت به خرید آنها روی می‌آورند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اما تنها این برند‌ها و مدلهایشان نیستند که توانایی بیراهه نوردی را دارند و شاسی بلند‌های خانوادگی دیگر کارخانه‌ها مانند تویوتا، کیا و حتی رولزرویس نیز این قابلیت را دارند.در این نوشتار به 20 شاسی‌بلند خانوادگی با قابلیت آفرود خوب، که حتی فکر نمی‌کردید بتوانند مسیر‌های خارج از جاده را طی کنند اشاره می‌کنیم.

نیسان پتفایندر 2019

پتفایندر یکی از قدیمی‌ترین و سر سخت‌ترین کراس‌اوور‌های لیست است که در نسخه 2019 با پکیج Rock Creek به ارزش 995 دلار که شامل رینگ‌های 18 اینچی، تایر‌های چهار فصل، گارد‌های زیر سپر، جلو پنجره مشکی و… به همراه مود‌های رانندگی آفرود می‌تواند شما را در بیراهه نوردی رو سفید کند.این خودرو با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری 284 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و می‌تواند 2721 کیلوگرم را بکشد.

رنج‌روور ایووک 2019

ایووک مانند برادران بزرگتر خود نیست که بتواند مسیر‌های خارج جاده‌ای را به بهترین نحو طی کند.اما این خودرو هنوز یک رنج‌روور محسوب می‌شود و با توجه به سیستم چهارچرخ متحرک تمام وقت، زاویه حمله 25 درجه و رد شدن از آب تا عمق 50 سانتیمتر نشان می‌دهد که توانایی خوبی در خارج جاده دارد.

رولزرویس کولینان 2019

شاید برند و برچسب قیمتی 325 هزار دلاری رولزرویس کولینان به شما بگوید که برای بیراهه نوردی مناسب نیست اما این یک اشتباه است. کولینان در جاده بی نظیر است و در بیراهه نوردی نیز با داشتن طراحی مناسب، مود‌های آفرود، افزایش ارتفاع 1.5 اینچی از سطح زمین و پیشرانه قدرتمند حرف‌هایی برای گفتن دارد.

سوبارو اوت بک 2020

اوت بک جدید نه‌ تنها در ظاهر تغییر پیدا کرده بلکه سرسخت‌تر نیز شده است.پیشرانه 2.4 لیتری توربو با توان تولید 260 اسب بخار قدرت به همراه به روز رسانی شاسی، ارتفاع 8.7 اینچی از زمین و مود‌های آفرود می‌تواند اوت بک را در هر مکانی سربلند بیرون بیاورد.

تویوتا Rav4 2019

از راو4 همیشه به عنوان یک کراس‌اوور خشن و سرسخت یاد می‌شود.این خودرو در مدل 2019 طراحی خشن‌تر و زیباتری دارد که به قابلیت بیراهه نوردی آن می‌آید. این خودرو در تریم‌های مختلف از سیستم چهارچرخ متحرک، کنترل خودرو در سربالایی و سرپایینی استفاده می‌کند.راو4 به همراه ارتفاع مناسب 8.6 اینچی از سطح زمین و رینگ‌های 19 اینچی می‌تواند به خوبی از پس مسیر‌های ناهموار بر بیاید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175803
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

1 دیدگاه
  1. پرستو 29 مرداد 1400

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟