میهن صنعت :

قلعه‌نويي: لبنان مثل آلمان قديم بازي مي‌کند

میهن صنعت : سرمربي تيم فوتبال استقلال ابراز اميدواري کرد مسئولان هر چه زودتر دغدغه‌هاي مالي اين تيم را پيش از بازي با راه‌آهن و يا قبل از آغاز رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حل کنند.

 به گزارش میهن صنعت به نقل از ورزش سه، امير قلعه نويي پس از ديدار تدارکاتي تيم هاي فوتبال استقلال و پيکان در جمع خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به تعطيلي ده روزه رقابت‌هاي ليگ برتر و بازي تيم ملي با لبنان، تصميم گرفتيم براي اينکه بازيکناني که در خدمت تيم ملي نيستند در شرايط مسابقه قرار بگيرند، اين بازي تدارکاتي را برگزار کنيم.

وي در مورد حضور خود و مسئولان باشگاه استقلال در دفتر رئيس جمهور اظهار داشت: دوست ندارم در مسائل مالي باشگاه ورود کنم اما با توجه به اينکه موسوي رئيس دفتر احمدي‌نژاد براي مراسم ختم مادرم حضور پيدا کرده بود، به ديدار وي رفتم تا بازديد او را پس داده باشم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: البته در نشستي که من و مسئولان باشگاه با وي داشتيم، مشکلات مالي استقلال را مطرح کرديم که ايشان نيز توجه ويژه‌اي به صحبت‌هاي ما داشتند. اميدوارم مسئولان هر چه زودتر دغدغه‌هاي مالي ما را پيش از بازي با راه آهن و يا قبل از آغاز رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حل کنند.

وي در خصوص نشستي که با اعضاي انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشي داشت، تصريح کرد: من از دوستان انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشي تشکر مي‌کنم که مرا دعوت کردند اما متاسفانه برخي از صحبت‌هايي که بين ما مطرح شد، خصوصي بود که نمي‌دانم توسط چه کسي به رسانه‌ها درز پيدا کرد.

قلعه‌نويي در اين خصوص اضافه کرد: مطمئنا هر کس که اين کار را کرده، کار خوبي انجام نداده است، در مجموع اعتقاد دارم که نشست خوبي بود.

وي در پاسخ به اين پرسش که اگر تيم ملي فوتبال ايران مقابل لبنان نتيجه نگيرد، چه عواقبي براي فوتبال ما دارد، تاکيد کرد: اتفاق خاصي نمي‌افتد چون بازي فوتبال بالا و پايين زياد دارد. من بازي تدارکاتي تيم ملي قطر با لبنان را ديدم. لبناني‌ها فوتبالي قدرتي با دفاع چند لايه را انجام مي‌دهند همانند نوع بازي تيم ملي آلمان در گذشته بازي.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با ابراز اميدواري از اينکه تماشاگران و رسانه‌ها همچون گذشته از تيم ملي فوتبال حمايت کنند، در پايان گفت: لبناني‌ها خيلي با حوصله فوتبال بازي مي‌کنند و ابتدا خيلي دنبال اين موضوع هستند که گل نخورند و سپس در ضد حملات خطرناک نشان مي‌دهند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10930
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه