میهن صنعت :

قیمت‌ گذاری شورولت کامارو 2016 در بریتانیا از 32 هزار و 500 پوند آغاز شد

میهن صنعت : شرکت خودروسازی شورولت هر دو نسخه چهار و هشت سیلندر جدیدترین مدل کامارو خود را از طریق یکی از بنگاه‌های معاملاتی در بریتانیا عرضه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،شورولت مدتی است از بازار بریتانیا کنار کشیده است. اما این به معنای عدم فروش کامارو نسل ششم جدید این شرکت در این کشور نخواهد بود.قیمت‌های این خودروی عضلانی و خاطره انگیز نیز اخیرا اعلام شده‌ و از 32هزار و 500 پوند آغاز خواهد شد.

این مدل جدید کامارو از طریق یکی از بنگاه‌های معاملاتی جنرال موتورز مستقر در منطقه ویرجینیا واتر به فروش خواهد رسید و تنها با فرمان در سمت چپ عرضه خواهد شد. خریداران می‌توانند خودروی خود را از بین یکی از مدل‌های توربو 2 لیتری یا V8 در دوحالت کوپه و کروک انتخاب کنند و تحویل خودروها نیز از اکتبر آغاز خواهد شد.

البته میزان عرضه در بریتانیا در مرحله اول فروش کاملا محدود خواهد بود.  مدل توربو 2 لیتری اتوماتیک که ساده‌ترین مدل نیز به حساب می‌آید، 4هزار پوند از مدل اولیه جدیدترین فورد موستانگ گران‌تر است،در صورتی که مدل کروک آن با اضافه شدن 4هزار پوند دیگر به 36هزار پوند می‌رسد. مدل V8 6. 2 لیتری آن نیز از 37هزار پوند آغاز می‌شود و اگر خواهان گیربکس اتوماتیک باشید باید 1460 پوند اضافه‌تر پرداخت کنید.

این کامارو نسل ششم از نظر ظاهری شبیه نسل فعلی این خودرو است. اما پیشرفت اساسی در تونل باد آن باعث بهبود قابل توجه کارایی آیرودینامیک خودرو شده است. استفاده از آلومینیوم درست در زیر لایه بیرونی بدنه کامارو موجب کاهش 90 کیلوگرمی وزن آن شده است. این خودرو 57 میلی‌متر کوتاه‌تر و 20 میلی‌متر باریک‌تر از مدل قبلی است. همچنین ادعا می‌شود که بیش از 70درصد ترکیبات ساختاری آن جدید بوده و در عین حال استحکام بدنه آن 28درصد افزایش پیدا کرده است.

از جمله موتورهای جدیدی که در کامارو به کار گرفته شده‌است می‌توان به یک موتور چهار سیلندر اشاره کرد که برای نخستین بار در یک خودروی عضلانی به کار گرفته می‌شوند. این موتور 2لیتری 275 اسب بخاری برای فورد موستانگ قابل استفاده نیست و گشتاوری معادل 400Nm  تولید می‌کند که باعث رسیدن کامارو از صفر تا 100 در مدت کمتر از شش ثانیه می‌شود./فرصت امروز/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82734
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه