میهن صنعت :

قیمت تندر 90 و پژو 206 فردا تعیین می شود

میهن صنعت : رئیس شورای ملی رقابت گفت : در جلسه آینده شورای رقابت که فردا برگزار می شود نرخ تورم تندر 90 و پژو 206 اعلام و قیمت این خودروها مشخص می شود.

رئیس شورای ملی رقابت گفت : در جلسه آینده شورای رقابت که فردا برگزار می شود نرخ تورم تندر 90 و پژو 206 اعلام و قیمت این خودروها مشخص می شود.

جمشید پژویان افزود : موارد زیادی در این جلسه مطرح خواهد شد اما مهمترین آنها مسائل مربوط به خودرو و تعیین نرخ تورم سایر خودروها خواهد بود.

وی تصریح کرد : امید است در این جلسه بتوانیم به مسائل مختلفی از جمله نرخ تورم تندر 90 و پژو 206 و همچنین درخواست خودروسازان رسیدگی و نتایج لازم کسب شود.

وی با اشاره به درخواست خودروسازان مبنی بر تغییر نرخ تورم خودروها ، اظهار داشت : تا کنون در خواست هایی توسط برخی از شرکتهای خودروساز به شورای رقابت ارائه شده است مبنی بر اینکه در نرخ تورم خودروها بازنگری شود و بر اساس پایه 6 ماهه اول امسال این نرخ تعیین شود.

وی افزود : البته در برخی جراید و روزنامه ها خبرهایی در خصوص در خواست برخی از افراد مطرح می شود که اصولا این افراد جایگاهی برای این گونه درخواست ها ندارند.

وی گفت : بازنگری در نرخ تورم خودروها از درخواست هایی که هم اکنون در کارگروهی در شورای رقابت در حال بررسی است پس از آن نتایج این بررسی در شورای رقابت مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت دریافت هر گونه درخواست رسمی از خودروسازان قطعا شورای رقابت به آنها رسیدگی خواهد کرد و شورای رقابت هیچ در خواستی را بدون پاسخ و نظر نخواهد گذاشت.

وی همچنین در خصوص قیمت گذاری قطعات در شورای رقابت گفت : قطعا این مساله نیز از موارد در دستور کار شورای رقابت است اما تاکنون به دلیل محدودیت امکانات و کارشناسان اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

رئیس شورای رقابت در گفتگو با خبرخودرو، با انتقاد از محدودیت امکانات شورای رقابت در رسیدگی به وظایف این شورا ، تاکید کرد : بسیار امیدوارم که دولت به شورای رقابت کمک نماید تا این شورا به وظایفش عمل کند. و یکی از این موارد حمایت دولت برای ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری قطعات است. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25623
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه