میهن صنعت :

قیمت قطعات یدکی سال آینده افزایش نخواهد یافت

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با اشاره به افزایش 20 درصدی متوسط قیمت قطعات یدکی ایران خودرو گفت: سال آینده قیمت های کنونی افزایش نخواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از پانا، علی نمکین امروز طی یك نشست خبری طرح خدمات امدادی نوروزی ایران خودرو افزود:‌ قصد داریم قیمت‌های کنونی را برای سال آینده نیز حفظ کنیم.

وی میزان رضایت مشتریان محصولات ایران خودرو را از خدمات پس از فروش در سه ماه سوم امسال حدود 73 درصد اعلام و اضافه کرد: این رقم در پایان سال گذشته 9 /69 درصد بود.

مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه سهم این شرکت در تامین قطعات یدکی موجود در بازار در پایان سال گذشته 51 درصد بود، گفت: این رقم تا پایان بهمن ماه به 57 درصد رسیده است.

وی سهم قطعات داخلی درخدمات پس از فروش ایران خودرو را 80 درصد اعلام کرد و با اشاره به اجرای طرح صیانت از برند ایساکو، افزود: در این باره تا کنون 14 نفر به علت عرضه قطعات یدکی تقلبی خودرو دستگیر و 5 انبار قطعات تقلبی نیز شناسایی شده‌اند.

نمکین همچنین از شناسایی و بازداشت 7 نفر از جاعلان حرفه‌ای در سطح بازار تهران خبر داد.

وی افزود: برای نیمه دوم سال آینده علاوه بر سیستم‌های امنیتی و ایمنی به شکل هولوگرام، برای اطمینان بیشتر مشتریان شبکه ای در حال طراحی است که مشتریان با ارسال پیامک می توانند از اصالت قطعه ای که خریداری کرده اند اطمینان حاصل کنند.

وی درباره صادرات قطعات خودرو نیز گفت: سال گذشته 2 و 4 دهم میلیارد ریال و 11 ماهه امسال 8 و یک دهم میلیارد ریال صادرات قطعات داشته ایم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14071
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه