«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت افزایشی شد

بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال متعهد بودن تولیدکنندگان برای کاهش عرضه نفت و نشانه هایی از بازگشت خودروها به جاده و لغو برخی از محدودیت های در پی شیوع کرونا ویروس افزایش یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال متعهد بودن تولیدکنندگان برای کاهش عرضه نفت و نشانه هایی از بازگشت خودروها به جاده و لغو برخی از محدودیت های در پی شیوع کرونا ویروس افزایش یافت.

نفت وست تگزاس اینترمیدیت با افزایش 75 سنت معادل 2.3 درصد به ازای هر بشکه نفت 34 دلار معامله شد و نفت برنت 23 سنت معادل 0.23 درصد رشد داشته و به 35 دلار 76 سنت در هر بشکه رسید.

بازار نفت به دنبال اظهارات روسیه مبنی بر کاهش تولیدات نفت به میزان 8.5 میلیون بشکه در روز طی ماه ژوئن و می در راستای توافق اوپک و متحدانش (اوپک پلاس) تقویت شد. نشست بعدی اوپک و متحدانش در اوایل ماه جولای برگزار خواهد شد و این اعضا در خصوص حفظ این توافق و کاهش تولیدات خود گفتگو خواهند کرد.بزرگترین تولید کنندگان نفت در ماه آوریل توافق کردند که تولیدات خود را به میزان 10 میلیون بشکه در روز طی دو ماه ژوئن و می محدود کنند.

الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه در روز گذشته اعلام کرد که افزایش تقاضای سوخت می توان به کاهش مازاد جهانی (7 تا 12 میلیون بشکه در روز) تا ماه های جون یا جولای کمک کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196047
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه