«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت افزایشی شد

بهای نفت در روز دوشنبه با توجه به امیدواری به افزایش تقاضا برای سوخت در پی فصل تابستان و رانندگی و البته شتاب گرفتن روند واکسیناسیون در آمریکا رشد کرد اگرچه تعداد مبتلایان به کرونا در برخی از کشورها افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز دوشنبه با توجه به امیدواری به افزایش تقاضا برای سوخت در پی فصل تابستان و رانندگی و البته شتاب گرفتن روند واکسیناسیون در آمریکا رشد کرد اگرچه تعداد مبتلایان به کرونا در برخی از کشورها افزایش داشته است.

شاخص نفت برنت با افزایش 25 سنت معادل 0.4 درصد به ازای هر بشکه نفت 63 دلار 20 سنت معامله شد و نفت خام آمریکا 17 سنت معادل 0.3 درصد رشد داشته و به 59 دلار 49 سنت در هر بشکه رسید.

آمریکا تاکنون بیش از 70 میلیون نفر را واکسینه کرده و وضعیت اروپا با توجه به کارساز بودن محدودیت های اعمال شده رو به بهبود است در حالی که هند و بخشی از آسیا از افزایش شمار مبتلایان به کرونا خبر داده اند.

استفان اینس، استراتژیست ارشد بازار مؤسسه آکسی‌تریدر در این خصوص عنوان کرد:  آرامشی ناخوشایند اخیرا بازارهای نفت را در برگرفته است زیرا قیمت نفت خام برنت در سطح ۶۳ دلار برای هر بشکه باقی مانده و ذهنیت سرمایه گذاران به انتظار برای مشاهده تغییرات تجارت محدود تغییر کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=209469
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه