«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت باز هم کاهش یافت

بهای نفت در روز چهارشنبه پس از انتشار گزارش صنعتی مبنی بر افزایش غیر منتظره ذخایر نفت آمریکا و نیز انتظار سرمایه گذاران برای اخباری در خصوص وضع تعرفه های گمرکی علیه کالاهای چینی در روز یکشنبه کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز چهارشنبه پس از انتشار گزارش صنعتی مبنی بر افزایش غیر منتظره ذخایر نفت آمریکا و نیز انتظار سرمایه گذاران برای اخباری در خصوص وضع تعرفه های گمرکی علیه کالاهای چینی در روز یکشنبه کاهش پیدا کرد.

شاخص نفت خام برنت 37 سنت کاهش داشته و به 63 دلار 97 سنت درهر بشکه رسید و نفت وست تگزاس اینترمیدیت با کاهش 30 به ازای هر بشکه نفت 58 دلار 94 سنت معامله شد.

براساس گزارش موسسه نفتی آمریکا، ذخایر نفت آمریکا طی هفته های گذشته افزایش داشته واین در حالی است که  ذخایر بنزین نیز رشد داشته است. ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به 6 دسامبر 1.4 میلیون بشکه افزایش داشته وبه 447 میلیون بشکه رسیده است و در حالی که تحلیلگران پیش بینی می کردند، 2.8 میلیون بشکه کاهش داشته باشد.

با توجه به افزایش تولیدات نفت آمریکا و کاهش وابستگی آن به واردات نفت، آمریکا در تلاش است تا برای نخستین بار در سال 2020 نفت خام و سوخت صادر کند.تنش های تجاری چین و آمریکا بر میزان تقاضای سوخت سایه افکنده و سرمایه گذاران چشم انتظار دور جدید تعرفه های گمرکی علیه کالاهای چینی هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189251
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه