«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت عقب نشینی کرد

بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال احتمال افزایش ذخایر نفت آمریکا و توقف واکسیناسیون در کشورهایی مانند فرانسه و آلمان کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال احتمال افزایش ذخایر نفت آمریکا و توقف واکسیناسیون در کشورهایی مانند فرانسه و آلمان کاهش پیدا کرد.

شاخص نفت برنت 58 سنت معادل 0.8 درصد افت داشته و به ازای هر بشکه نفت 68 دلار 30 سنت معامله شد و نفت خام آمریکا نیز 61 سنت معادل 0.9 درصد افت داشته و به 64 دلار 78 سنت در هر بشکه رسید.

تزریق واکسن آسترازنکا در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و ایتالیا به دلیل بروز خطرهای احتمالی متوقف شد اگرچه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که این عوارض ارتباطی با این واکسن ندارد و اختلال در روند واکسیسناسیون می تواند احیای تقاضای نفت و همچنین اقتصاد را تحت تاثیر قرار دهد.

ذخایر نفت آمریکا رو به افزایش است زیرا فعالیت ها پالایشگاه های آمریکا بعد از تعطیلی به دلیل یخ زدگی ماه گذشته در این کشور از سر گرفته شده است. موسسه نفتی آمریکا و اداره اطلاعات انرژی در اواخر امروز گزارش خود را منتشر می کنند اما اطلاعات حاکی از افزایش 12.8 میلیون بشکه در هفته منتهی به 5 مارس است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208943
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه