«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت عقب نشینی کرد

بهای نفت در روز چهارشنبه پس از این که عربستان از بازگشت کامل ظرفیت تولید تا پایان ماه جاری خبر داد، کاهش پیدا کرد ودر حالی که پیش بینی ها برای کاهش نرخ بهره بازارهای مالی را با محدودیت مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز چهارشنبه پس از این که عربستان از بازگشت کامل ظرفیت تولید تا پایان ماه جاری خبر داد، کاهش پیدا کرد ودر حالی که پیش بینی ها برای کاهش نرخ بهره  بازارهای مالی را با محدودیت مواجه کرده است.

قیمت نفت خام برنت 0.1 درصد کاهش داشته و به ازای هر بشکه نفت 64 دلار 54 سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت با کاهش 0.5 درصد به 59 دلار 6 سنت در هر بشکه رسید.

وزیر انرژی عربستان در روز سه شنبه اعلام کرد که پادشاهی عربستان به دنبال احیای ظرفیت از دست رفته تولید تا پایان ماه جاری است و صادرات نفت این کشور به روال عادی و پیش از حمله به آرامکو باز می گردد.

آکیرا تاکی، تحلیلگر بازار نفت گفت:«من تصور می کنم که افزایش قیمت نفت با توجه به وضعیت نامناسب اقتصاد جهانی کوتاه مدت است.»

فدرال‌رزرو احتمالا نرخ بهره را در نشست هفته جاری کاهش دهدو نرخ را در بازه ۷۵/ ۱ تا ۲ درصد تصویب کند. این بر خلاف خواسته دونالد ترامپ برای ثبت نرخ بهره هدف صفر یا منفی خواهد بود.

انتهای  پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185610
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه