«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت نزولی شد

بهای نفت در روز سه شنبه پس از رشد خود طی معاملات اخیر و تشدید نگرانی هایی در خصوص افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در آمریکا و تاثیر آن بر تقاضای سوخت کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز سه شنبه پس از رشد خود طی معاملات اخیر و تشدید نگرانی هایی در خصوص افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در آمریکا و تاثیر آن بر تقاضای سوخت کاهش پیدا کرد.

شاخص نفت برنت 19 سنت معادل 0.4 درصد افت داشته و به ازای هر بشکه نفت 42 دلار و 91 سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت با کاهش 17 سنت معادل 0.4 درصد به 40 دلار 46 سنت در هر بشکه رسید. 

با توجه به این که 16 ایالت آمریکا طی 5 روز اول جولای از افزایش شمار مبتلایان به این بیماری خبر دادند، نگرانی ها در رابطه با محدود کردن تقاضای سوخت در پی اقدامات بهداشتی و سختگیری بیش تر در رعایت پروتکل ها تشدید یافته است.فلوریدا از اجرای برخی از محدودیت ها خبر داد و دو ایالت مهم تگزاس و کالیفرنیا نیز از رشد بالای شیوع این بیماری خبر داده اند.

اوپک و متحدانش و یا همان اوپک پلاس برای سومین هفته متوالی از جولای تولیدات خود را به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز کاهش دادند اگرچه از ماه بعد، این میزان به 7.7 میلیون بشکه در روز می رسد  ودر حال حاضر تقاضای سوخت به ویژه بنزین تحت تاثیر کووید-19 قرار دارد.

براساس گزارش موسسه نفتی آمریکا و اداره اطلاعات انرژی آمریکا، پیش بینی می شود که ذخایر بنزین این کشور تا 100 هزار بشکه افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=197498
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه