«میهن صنعت» گزارش می دهد:

قیمت و مشخصات کیا اپتیما 2018 اسپرت واگن

قیمت و مشخصات مدل 2018 فیس لیفت کیا اپتیما اسپرت واگن منتشر شد.کیا در این مدل ظاهر اپتیما را به روز رسانی و تجهیزات بیشتری به این خودرو اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قیمت و مشخصات مدل 2018 فیس لیفت کیا اپتیما اسپرت واگن منتشر شد.کیا در این مدل ظاهر اپتیما را به روز رسانی و تجهیزات بیشتری به این خودرو اضافه کرده است.

همچنین کیا یک پیشرانه جدید دیزلی نیز برای اپتیما در نظر گرفته است.

قیمتی که برای مدل پایه اپتیما 2018 در نظر گرفته شده رقم 23 هزارو 100 پوند بوده و این نسخه دارای پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر با قدرت 132 اسب بخار و گیربکس 6 سرعته دستی است.

علاوه بر این، کیا یک سیستم اینفوتینمنت 7 اینچی لمسی در این خودرو ارائه می دهد که با اپل کار پلی و اندروید اتو سازگاری دارد.

از امکانات دیگر این نسخه می توان به دوربین دنده عقب، سیستم تهویه دوگانه، صندلی های چرمی، کروز کنترل، رینگ های 17 اینچی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سربالایی و نمایشگر فشار باد تایرها اشاره کرد.

در مدل های فول آپشن امکانات بیشتری نظیر نمایشگر8 اینچی، گرمکن صندلی ها و فرمان، کامپیوتر سفری، رینگ های 18 اینچی و سیستم حفظ حرکت در بین خطوط ارائه شده و قیمتی معادل 24 هزار و 260 پوند دارد.

تریم جی تی لاین این خودرو نیز عرضه شده است .    

  

این نسخه ظاهری اسپرت تر داشته و دارای امکانات ویژه ای همانند دوربین 360 درجه، سیستم کمک پارک، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک عقب خودرو هنگام خروج از پارک، کروز کنترل هوشمند و گیربکس 7 دنده دو کلاچه است.

قیمت اعلام شده برای این نسخه 31 هزار و 400 پوند است.

کیا اپتیما اسپرت واگن جی تی پرچمدار این مدل بوده بنابراین یک پیشرانه نسبتا قدرتمند 2 لیتری توربو بر روی آن نصب شده که توانایی تولید 238 اسب بخار قدرت را داشته و شتاب صفر تا صد 7.3 ثانیه ای را برای این خودرو به وجود می آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157984
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه