میهن صنعت :

كسب رتبه اول سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در حوزه پژوهش

میهن صنعت : معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران گفت : سازمان در بين سازمانهاي وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به كسب رتبه اول در حوزه پژوهش شد.

به گزارش میهن صنعت معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان  صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي  ايران گفت :  سازمان  در بين سازمانهاي وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت  موفق به كسب رتبه اول در حوزه پژوهش شد.

 به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت ،معدن و تجارت به نقل از روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، سعيد صادقي ضمن  در گردهمايي مديران سازمان و مديران عامل شركتهاي تابعه در قزوين گفت: سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران با انجام 84 طرح پژوهشي در بين سازمانهاي وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت رتبه اول و در بين 35 سازمان كشور رتبه دوم را بدست آورده است. 

  معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي  ايران  تصريح كرد: در سال جاري با توجه به اهميت انجام پژوهشهاي اثر بخش و خروجي محور و در راستاي جلوگيري از موازي كاري ، تا كنون بيش از 150 طرح  از طرف شركتهاي استاني و معاونتهاي ستادي در جلسات شوراي پژوهشي سازمان مورد بررسي قرار گرفته اند كه حدود 70 طرح از آنها به تصويب رسيده و به شركتهاي استاني يا معاونتهاي ستادي جهت اجرا ابلاغ شده اند.

صادقي در ادامه به راه اندازي بانك اطلاعات طرحهاي پژوهشي سازمان و شركتهاي استاني اشاره  كرد  و گفت:  هم اكنون اطلاعات بيش از 450  پژوهش( كه از سال 85 تا كنون  انجام شده است) در اين بانك  قابل دسترسي   براي همكاران محترم  سازمان  و شركتهاي تابعه است .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5245
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه