كيفيت خدمات سايپايدک بيانگر احساس مسووليت ما نسبت به مشتری است
میهن صنعت : مديرعامل سايپايدك با اشاره به برنامههاي تدوين شده براي افزايش كيفيت خدمات پس از فروش سايپا در سال جاري اظهار داشت: افزايش كيفيت خدمات قطعا رضايت مشتريان را در پي دارد و با توجه به كيفيت توليدات، برنامه گستردهاي را براي بالا بردن كيفيت خدمات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مديرعامل سايپايدك با اشاره به برنامههاي تدوين شده براي افزايش كيفيت خدمات پس از فروش سايپا در سال جاري اظهار داشت: افزايش كيفيت خدمات قطعا رضايت مشتريان را در پي دارد و با توجه به كيفيت توليدات، برنامه گستردهاي را براي بالا بردن كيفيت خدمات در دست انجام داريم.
مهندس مصطفي وحيدزاده همزمان با برگزاري نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته در مشهد با بيان اين مطلب افزود: مقوله خدمات پس از فروش نقش موثري در پيشبرد اهداف گروه خودروسازي سايپا بر عهده دارد لذا بايد با ارادهاي استوار، كيفيت خدماتي را كه به مشتريان ارائه ميشود افزايش دهيم تا به سهم خود به وظايفمان در تحقق برنامههاي اقتصادي دولت عمل نماييم.
مديرعامل سايپايدك توجه به مشتریان و پاسخگويی به نیازهای آنان با احترام کامل در كنار افزايش كيفيت خدمات را يكي از اولويتهاي سايپايدك دانست و گفت: براي اينكه بتوانيم نيازهاي مشتري را بهتر بشناسيم بايد ارتباط با شبكه نمايندگيها را بيشتر كنيم. در واقع در سايه اين ارتباط گسترده و نزديك است كه ميتوان نيازهاي مشتري را شناخت و بر اساس آن اقدام كرد. حضور در نمايشگاههاي خودرو نيز فرصتي براي ما فراهم ميكند تا ارتباط بيشتري با مشتريانمان برقرار كنيم و از نظرات آنها درباره كيفيت و تنوع خدمات آگاه شويم.
مهندس وحيدزاده با اشاره به راهاندازي رسمي باشگاه مشتريان سايپا در روزهاي آينده، ادامه داد: مشتريان گروه سايپا ميتوانند با عضويت در اين باشگاه از مزاياي ويژه در دريافت خدمات از نمايندگيها برخوردار شوند كه جزييات آن در روزهاي آينده به تفصيل اعلام خواهد شد.
مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: سايپايدك با تكيه بر دانش فني شبكه نمايندگيها و برخورداري از دانش روز تعمير و نگهداري خودروها، رتبه يك در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهاي پارس خودرو را كسب كرده و با توجه به كيفيت توليدات گروه سايپا، كسب اين موفقيت وظيفه ما را در خدمت رساني به مشتريان سنگين تر ميكند.
وي راه اندازي مركز خدمات تخصصي گيربكس اتوماتيك را يكي ديگر از اقدامات سايپايدك در راستاي افزايش رضايت مشتري دانست و گفت: اين مركز با بهرهمندي از فضاي مناسب و تجهيزات مدرن و به روز دنيا و همچنين كاركنان آموزش ديده، از توانايي انجام تعميرات تمام گيربكسهاي اتوماتيك خودروهاي گروه سايپا برخوردار است. و مركز تعميرات تخصصي گيربكس سايپايدك تنها مركز تخصصي در نوع خود در داخل كشور ميباشد به طوري كه هيچ يك از خودروسازان داخلي برنامه عملياتي مدوني در اين خصوص پيش بيني نكردهاند.
مديرعامل سايپايدك افزود: حفظ منافع مادي مشتريان و جلوگيري از وارد شدن صدمات جاني به آنها براي ما از اهميت فراواني برخوردار است؛ از سوي ديگر مشتريان نيز بخاطر جلوگيري از پرداخت هزينههاي بيشتر ناشي از استفاده از قطعات تقلبي و بي كيفيت، بايد از قطعات اصلي استفاده نمايند.
وي در ادامه از مشتريان گروه سايپا خواست به منظور جلوگيري از هر گونه وارد شدن آسيب احتمالي به خودرو، هنگام خريد قطعات يدكي براي اطمينان از اصلي بودن قطعه، از امكان تشخيص اصالت قطعه استفاده نمايند و قطعات اصلي سايپا را با برچسب اطمينان فقط از نمايندگيهاي مجاز و عامليتهاي فروش قطعه تهيه كنند.