میهن صنعت :

لزوم تعصب و جديت بيش از پيش براي تحقق هدفگذاري صادرات غيرنفتي

بايد تلاش شود ضمن مراقبت از وضعيت موجود با برنامه ريزي هاي تشويقي، كمبودها و نواقص برطرف و در جهت گسترش صادرات غيرنفتي اقدام گردد.


معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه علي رغم فشارها و محدوديت هاي ناشي از تحريم ها، وضعيت صادرات غيرنفتي كشور رضايت بخش و اميدواركننده است، از همه مسوولين و كساني كه در بخش صادرات غيرنفتي دست دارند خواست با تعصب و جديت بيش از پيش در جهت پيشبرد برنامه هاي صادراتي و تحقق هدفگذاري تعيين شده در سال جاري تلاش كنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني میهن صنعت به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت ،محمدرضا رحيمي در جلسه كارگروه صادرات كشور، بر لزوم درك اهميت صادرات غير نفتي براي اقتصاد كشور تاكيد كرد و افزود: بايد تلاش شود ضمن مراقبت از وضعيت موجود با برنامه ريزي هاي تشويقي، كمبودها و نواقص برطرف و در جهت گسترش صادرات غيرنفتي اقدام گردد.

رحيمي همچنين استانداران سراسر كشور و سفراي جمهوري اسلامي ايران را به تلاش هرچه بيشتر و بكارگيري ظرفيت هاي فراوان موجود در جهت پيشبرد اهداف صادراتي دولت فراخواند.

در اين جلسه كه وزراي امور خارجه و صنعت، معدن و تجارت نيز حضور داشتند گزارشي تحليلي از عملكرد و اهداف صادراتي در بخش هاي ميعانات گازي، پتروشيمي، صنعت، فرش و صنايع دستي، كشاورزي، معدن و خدمات فني و مهندسي طي سه ماهه اول سال 91 ارائه شد.

در اين نشست همچنين گزارشي پيرامون طرح پوشش نوسانات نرخ ارز (هجينگ) ارائه و در خصوص راهكارهاي اجراي اين طرح بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2405
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه