میهن صنعت :

لزوم توزیع عادلانه صنعت خودرو در سایر استانها

میهن صنعت : ايجاد دفاتر منطقه‌اي شركت‌هاي خودروساز در اقصی نقاط كشور مي‌تواند باعث افزايش رضایت مندی دارندگان خودرو شود.


میهن صنعت : عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دفاتر منطقه خودروسازان در شهرستانها باید افزایش یابد گفت: ايجاد دفاتر منطقه‌اي شركت‌هاي خودروساز در اقصی نقاط كشور مي‌تواند باعث افزايش  رضایت مندی دارندگان خودرو شود.

غلام محمدزارعی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت:دفتر اصلي بيشتر شركت‌هاي خودروساز و و تولید کنندگان خودرو درپایتخت متمرکزاست و نمايندگي‌هاي آن‌ها درخصوص حل معضلات و مشكلات سایر استانها نمي‌توانند پاسخگو باشند و مشتريان ناراضي نيز در تمامي استان‌هاي كشور با توجه به وقت‌گير بودن و زیادی مسافت به دفاتر اصلي مراجعه نمي‌كنند بنابراین ایجاد این دفاتر منطقه ای می تواند باعث نزدیکی بیشتر خودروساز و مشتری شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس فقط بحث ایجاد دفاتر منطقه ای در استانهارا مد نظر ندارند بلکه معتقدیم  صنعت خودرو کشور باید در پهنه جغرافیای وسیعی در کشور توزیع شود تا از تمرکز آن کاسته شود.

وی توزیع عادلانه  صنعت در استان های مختلف را خواستار شد و گفت: توزیع عادلانه صنعت خودرو در مناطق مختلف فرصت مناسبی را برای اشتغال در سایر استانها به وجود می آورد وبا توجه به اینکه بسیاری از مناطق کشور در نزدیکی آبهای آزاد قراردارند این عامل می تواند صرفه جویی در هزینه ها برای ترانزیت کالاهای خودرویی را در برداشته باشد.

وی ایجاد دفاتر منطقه ای را حرکتی جهت نزدیکی مشتریان به خودروسازان دانست و گفت: هنگامی که دفتر یک خودروساز در استانی قرارا دارد ترجیحا مردم سعی می کنند مطالبات خود را در استان تامین کنند و به پایخت برای برخی مواردجزئی مراجعه نکنند و همین عامل باعث نزدیکی خودروساز و مشتری خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نزدیکی خودروسازان و مردم باعث می شود خودروسازان نظرات مردم را بشنوند و کیفیت افزایش بیابد و کیفیت به عنوان یک نگاه استراتژیک در خودروسازها مطرح شود باعث شوداین نگاه استراتژیک به عنوان یک سیاست راهبردی توسط خودروسازان در نظر گرفته شود.

وی افزایش تعامل خودروسازان با مشتریان را باعث کاهش هزینه ها دانست وگفت: وقتی دفاتر خودروسازان در هر منطقه ایجاد شود ضمن افزایش تعاملات هزینه های اضافی نیز کاهش می یابد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4326
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه