میهن صنعت :

لغو دستورالعمل شورای رقابت کذب محض است

میهن صنعت : رییس شورای رقابت هر گونه بحث در رابطه با لغو دستورالعمل قیمتی این شورا در رابطه با قیمت خودرو را تکذیب کرد و گفت: افرادی که چنین اظهاراتی می کنند باید پیگرد قانونی شوند زیرا در حال نشر اکاذیب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از ایسنا، جمشید پژویان در رابطه با جلسه روز گذشته کمیسیون اصل 90 توضیح داد: در این جلسه که با حضور بعضی از اعضای کمیسیون و اعضای شورای رقابت برگزار شد قرار شد شورا دستورالعمل قطعی خود را با قدرت پیگیری و نتیجه آن را اعلام کند آنچه که در رابطه با لغو دستورالعمل شورای رقابت مطرح شده کذب محض است و باید افرادی که آن را مطرح کرده‌اند مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

وی در رابطه با قیمت امروزی که سازمان حمایت اعلام کرده نیز گفت: این امر نیز برخلاف قانون است و سازمان حمایت برخلاف قانون، قیمت جدید را اعلام کرده است.من معتجبم که چرا حتی از دستورات وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز تبعیت نمی کنند.

پژویان تاکید کرد: گمانه‌زنی‌های فعلی در رابطه با لغو دستورالعمل شورای رقابت تنها به این دلیل است که برخی خودروسازان با حمایت غیرقانونی سازمان حمایت قیمت‌ها را به صورت غیر قانونی افزایش داده‌اند و حالا می ترسند با دستورالعمل جدید قیمت‌ها به حالت قبل خود بازگردد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14185
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه